Structure / Кафедри університету / Автоматизації, робототехніки і мехатроніки / Новини кафедри / УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА ЯК ТРАНСФЕР УСПІШНОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ |
УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА ЯК ТРАНСФЕР УСПІШНОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Created 25.10.2021 09:31
В сучасних умовах роботи закладів вищої освіти (ЗВО) є багато «нестиковок» щодо кінцевої реалізації «продукції» яку виробляють університети під назвою інженер, спеціаліст або фахівець з вищою освітою. Більшість випускників «вищів» стикаються з думкою роботодавців про непотрібні знання, на які в пусту витрачено п’ять років. В результаті чого у молоді зникає настрій до навчання і взагалі залишається неприємне відчуття про університетську освіту.
Чи дійсно це так, намагались розібратись 20-го жовтня викладачі, студенти і аспіранти кафедри Автоматизації, робототехніки і мехатроніки разом з кандидатом технічних наук, доцентом кафедри технології машинобудування і деревообробки Національного університету «Чернігівська політехніка», який доречі сертифікований коуч АСSТН (кризис- коуч, коуч по відбудові співробітництва і партнерських відношень, коучинг ресурсності, мотивація, впевненість, самооцінка) https://sapon-s.com.
|
Майстер клас відбувся онлайн під назвою «Працевлаштування інженерів в цифрову епоху: міфи та реальність».
Студенти дізнались про таке:
-особливості працевлаштування інженерів в сучасній Україні;
-що таке адекватна і неадекватна самореалізація;
-компоненти та інструменти успішного працевлаштування;
-чому саме Вас мають запросити на роботу, про яку мрієте.
Під час спілкування студенти задавали питання зі свого досвіду і ми разом намагались знайти на них відповіді, а головне як діяти щоб уникнути проблемних моментів з боку співробітника і роботодавця.
Особливу увагу було приділено сучасним трендам в Світі, Європейським вимогам до інженерів нового покоління машинобудівного профілю.
Окремо і дуже жваво обговорювали питання адекватної і неадекватної самореалізації та інструменти успішного працевлаштування. Студентам дуже сподобалось детальне висвітлення та пояснення на реальних прикладах Soft scills (комунікативність, гнучкість, чесність, позитивне відношення, відповідальність, трудова етика і ін.) Дуже велику частину Сергій Петрович приділив питанню оплати праці як «вартості співробітника», це чи не найперше цікавило студентів і поєднано було з аспектами навчання в Університетах. Було виявлено не коректну поведінку з боку недоброчесних роботодавців, і обговорено інструменти протидії ій. А саме головне - відповідь знаходиться тільки у навчанні в університеті та тісній його взаємодії з роботодавцями.
В результаті проведеного майстер класу усі учасники отримали дещо новий погляд на речі працевлаштування, що може бути позитивним досвідом з користю застосованим в реальних життєвих умовах.
Кафедра Автоматизації, робототехніки і мехатроніки висловлює вдячність Сергію Петровичу Сапону за приділений час і увагу!
Сподіваємось на нові зустрічі!
|
|
|
|
|
|
|
Захід проведено за побажаннями та пропозиціями студентів спеціальностей 131-Прикладна механіка, 133-Галузеве машинобудування, 151- Автоматизація і компьютерноінтегровані технології, автор публікації Завідувач кафедри АРМ Дмитрієв Д.О.