Structure / Кафедри університету / Державного управління і місцевого самоврядування / Магістратура публічного управління / НОВИНИ / ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ІЗ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ІЗ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД
Created 18.05.2022 17:16
17 травня 2022 року Національне агентство України з питань державної служби (НАДС) провело вебінар, на якому розглядалися такі питання:
- особливості надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в умовах воєнного стану;
- актуалізація напрямів (тем) підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування в період дії воєнного стану та після його припинення;
- залучення суб’єктів надання освітніх послуг до формування політики із забезпечення якості освітніх послуг у сфері професійного навчання.
У цьому онлайн-заході взяв участь професор кафедри державного управління і місцевого самоврядування Херсонського національного технічного університету, д.держ.упр., професор Микола Дурман.
Відкрила вебінар «Особливості забезпечення якості освітніх послуг із підвищення кваліфікації публічних службовців в умовах воєнного стану та післявоєнний період» Наталія Алюшина, Голова НАДС. У своєму вступному слові вона побажала всім безпеки та здоров’я, а Україні – перемоги та миру. Н. Алюшина зазначила, що умови функціонування органів державної влади та органів місцевого самоврядування важкі, проте НАДС хоче зберегти підвищення кваліфікації, оскільки у швидкозмінному управлінському середовищі цей напрямок стає дуже важливим. Сучасний тренд – цифровізація державноуправлінських функцій на всіх рівнях, саме тому всі програми підвищення кваліфікації повинні передбачати цей аспект, а програми цього напрямку будуть отримувати додаткову увагу. Крім того, слід актуалізувати програми з включенням до них знань та навичок роботи у кризових ситуаціях та ухвалення управлінських рішень в умовах невизначеності, а також щодо адаптації державної служби до роботи у швидкозмінних умовах.
Після розгляду питань порядку денного відбувся воркшоп на тему «Напрацювання рішень щодо забезпечення якості надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації в умовах воєнного стану та після його припинення», на якому учасників розбили на групи по кількості запропонованих проблем.
За результатами роботи Микола Дурман представив напрацювання своєї групи, проблема якої була окреслена так: «Слухачі вважають навчання неефективним. Навчання не враховує специфіку їх професійної діяльності». Робочою групою було запропоновано такі заходи вирішення проблеми:
- дозволити включати в загальну короткострокову програму підвищення кваліфікації варіативну складову (спеціалізації, вибіркові теми), що дасть можливість наблизити наповнюваність програми до специфіки різних груп слухачів;
- проводити опитування потенційних слухачів перед формуванням груп на ту чи іншу програму, з метою адаптації програми під запити кожної групи, або з метою формування груп з учасників одного рівня знань та очікувань;
- необхідно відходити від надмірної «академізації» програм і залучати до їх складання та викладання практиків, що мають досвід викладання, або готувати «пул» тренерів з практиків, даючи їм підготовку у сфері коучингу.
Все це дасть змогу підвищити якість підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, а також підвищить ефективність публічного управління в сучасних умовах.
Завершила вебінар Людмила Рикова, директор Генерального департаменту з питань професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування НАДС , яка дала відповіді на запитання учасників, що стосувалися не тільки питань підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців, але й на загальні питання та перспективи реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування під час воєнного стану та після його закінчення.
|
|