Structure / Відокремлений структурний підрозділ "Економіко-технологічний фаховий коледж Херсонського національного технічного університету" / Життя коледжу / 2015.09.21 Відкрите заняття з дисципліни «Економіка підприємства» |
2015.09.21 Відкрите заняття з дисципліни «Економіка підприємства»
Created 16.10.2015 11:26
«Акули бізнесу» проти «Фінансових геніїв»
21 вересня в Економіко-технологічному технікумі ХНТУ було проведено відкрите заняття з дисципліни «Економіка підприємства» зі студентами спеціальності «Фінанси і кредит».
Метою заняття було узагальнення та систематизація знань студентів з теми «Трудові ресурси».
Викладач економічних дисциплін Корівчак Анаіда Манвелівна також поставила собі за мету - розвиток у студентів швидкості реагування, логічного та економічного мислення, а також виховання у студентів почуття колективізму, відповідальності за результати спільної праці і, головне, гордості за обрану професію.
Заняття було проведено у формі гри, з використанням мультимедійних технологій.
Зміст заняття полягав у змаганні двох команд студентів під назвами «Акули бізнесу» та «Фінансові генії». Студенти з цікавістю та завзяттям готувались до заняття – підготували емблеми та привітання команд.
Викладачем Корівчак А.М. було запропоновано різноманітні та цікаві конкурси.
Актуалізація опорних знань проходила за допомогою конкурсу «Знайди помилку» (командам було запропоновано знайти помилки у тексті лекції).
Метод «Асоціативний кущ» було продемонстровано за допомогою конкурсу «Загадкові листи» (завдання полягало в правильному розміщенні складових частин схеми).
Метод «Мікрофон» було продемонстровано за допомогою конкурсу «Чорна скринька» (командам було запропоновано обговорити та вгадати, що лежить у чорній скриньці. Було акцентовано увагу на те, що предмети, які сховані у скриньці, пов’язані з персоналом підприємства, а саме, Трудова книжка, Банківська картка).
Індивідуальна робота студентів на занятті полягала у розв’язанні задач з нарахування заробітної плати.
Колективна робота студентів на занятті полягала у виконанні завдань конкурсу «Знайди свою пару» (командам було надано аркуші з економічними термінами та їх визначеннями і було запропоновано на швидкість розділитися на пари).
Закріплення практичних навичок було проведено за допомогою конкурсу «Знайди загублені дані» (при друкуванні результатів економічних розрахунків були загублені дані, необхідно було знайти відсутні показники).
Творчий конкурс «Економіка у казках» полягав у тому, що команди повинні були у формі вірша чи казки представити економічні поняття.
Родзинкою заняття було те, що кожний конкурс оцінювався як командна спільна робота. Як справжні фінансисти, студенти заробляли гроші (за результатами виконання завдань), які накопичувались на рахунках команд в так званому Банку знань. Наприкінці заняття викладач видав студентам зароблені гроші, які були самостійно, на власний розсуд команд, розподілені між студентами. Кожний студент обміняв в Банку знань свої, виділені командою гроші на відповідну до заробленої суми оцінку.
Також необхідно відзначити високий рівень організації і підготовки заняття. Перед початком відкритого заняття Корівчак Анаіда Манвелівна продемонструвала виставку своїх педагогічних доробок за останні роки викладацької діяльності, а саме: методичні розробки з проведення відкритих занять, збірки доповідей за результатами проведення студентських конференцій, узагальнення досвіду, методичні доповіді, сценарії проведення педагогічних читань і т.д. Перед початком заняття гостям заходу було запропоновано слайд-шоу з крилатих висловів про педагогічну діяльність, трудове виховання молоді.
Бажаємо Анаіді Манвелівні подальших успіхів у професійному зростанні!
|
|
|
|
|
|
|
|