Про університет / Новини університету / II етап Міжнародної студентської олімпіади з програмування ICPC-2021 |
II етап Міжнародної студентської олімпіади з програмування ICPC-2021
Дата 15.02.2021 11:30
13 лютого 2021 року в Херсонському національному технічному університеті на базі кафедри програмних засобів і технологій відбувся II етап Міжнародної студентської олімпіади з програмування ICPC-2021.
Олімпіада входить до структури студентської Першості світу з програмування АСМ-ICPC, що проводиться між ЗВО усього світу з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів та реалізації їх творчих здібностей, а також підвищення якості підготовки фахівців для IT-галузі України.
Понад 30 учасників – переможців I етапу олімпіади ICPC-2020 з навчальних закладів Херсонського регіону радо привітали декан факультету інформаційних технологій та дизайну Н.А. Кругла, завідувач кафедри програмних засобів і технологій В.Г. Шерстюк та заступник завідувача кафедри з навчальної роботи О.М. Ляшенко, які побажали учасникам олімпіади проявити усі знання, які вони отримали від своїх викладачів, та гідно представити свої заклади освіти на міжнародному рівні!
Вже традиційно до привітань долучилися й спонсори олімпіади – представники IT-компаній: Ірина Третьякова - PR-менеджерка компанії «DataArt», Юлія Семенова - PR-менеджерка компанії «Postindustria», які підкреслили важливість проведення таких заходів та побажали учасникам здобути новий досвід, не зупинятися на досягнутому і завжди долати нові вершини!
Після чого координатор з проведення олімпіади к.т.н., доцент кафедри програмних засобів і технологій Кирийчук Д.Л. розповів про умови, дотримання яких є обов’язковим і відповів на всі питання учасників та їх тренерів.
Крім того, Дмитро Леонідович звернув увагу, що остаточні результати II етапу будуть оголошені після ретельної перевірки всіх отриманих розв’язків.
Висловлюємо щиру подяку всім учасникам, тренерам та спонсорам олімпіади, що попри складні погодні умови та складну епідемічну ситуацію в країні прийняли участь у заході!
Організаційний комітет