Головна

Про університет / Новини університету / Зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» з фахівцями-практиками Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза»

Зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» з фахівцями-практиками Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза»

05.10.2021 року здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» відвівали офіційний дилерський центр з продажу та обслуговування автомобілів Toyota в Херсонській області – Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза».

Автомобільний Центр Тойота «Авто-Плаза» відповідає всім високим корпоративним стандартам Toyota та обслуговує клієнтів за концептуальним підходом «атмосфера-автомобіль-сервіс-запчастини». Досвідчені фахівці компанії в короткі терміни готові надати необхідну інформацію про автомобіль, провести тест-драйв і зробити покупку простою та комфортною, а сервісна служба знайде та усуне будь-яку проблему автомобіля.

У заході прийняли участь студенти ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: в.о. зав. кафедри, к.е.н., доц. Р.М. Набока, к.е.н, доц. В.В. Шукліна, ст. викл. О.О.Чепурова.

Зустріч зі студентами проводила керівниця відділу маркетингу Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза» Руслана Калінчева. Вона розповіла про історію компанії, акцентувала увагу на моделі організації та завданнях відділу маркетингу, поділилася власним досвідом професійного зростання зі слухачами.

Під час зустрічі Руслана розповіла студентам про актуалізацію таких навичок професійної компетенції в практиці маркетингу як здатність використовувати сучасний маркетинговий інструментарій для розв’язання стратегічних, тактичних і оперативних завдань, проведення аналітичних досліджень, розробки програм управління товарною і комунікаційною політикою з метою пошуку проблеми і розробки економічно обґрунтованих шляхів її вирішення в короткий термін часу, ініціювання.

Керівниця відділу маркетингу також запросила до розмови свою колегу Антоніну Ніколенко, яка одночасно є студенткою і працює в компанії, відповідає за розвиток маркетингових комунікацій, генерацію ідей, нестандартних підходів і рішень, творчу діяльність щодо формування рекламних звернень, інноваційних маркетингових пропозицій в сфері SMM.

Відповідаючи на питання студентів, Антоніна підкреслила важливість в практичній роботі інтернет-маркетолога вміння використовувати програмне забезпечення (як загального профілю, так і спеціалізоване), здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій, пакетів прикладних програм, інноваційне мислення по відношенню до кожної категорії споживачів.

Довірлива атмосфера зустрічі сприяла конструктивному обміну думками учасників щодо популярності професії, змісту освітньої програми і методів навчання студентів. Наприкінці зустрічі сторони висловили зацікавленість у подальшій співпраці, обмінялися контактами, студенти мали можливість ознайомитися з новими моделями автомобілів Тойота.

Щиро дякуємо керівництву Автомобільного Центру Тойота Херсон «Авто-Плаза» та відділу маркетингу за проведений захід!