МАРКЕТИНГ

Освітньо-професійна програма «Маркетинг» спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які досліджують ринок, його кон’юнктуру, потреби та попит, формують товарну (асортиментну), цінову, збутовута комунікаційну політику підприємства на засадах маркетингу.

Навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» є надзвичайно захоплюючим процесом та надає можливість опанувати конкурентоспроможну та перспективну професію.

Маркетолог – є фахівцем, який займається виявленням та задоволенням споживчих потреб через використання ринкових механізмів для досягнення конкретних підприємницьких цілей. Маркетолог є тим незамінним фахівцем, який може дати відповідь на головне питання: чого бажає споживач. І недарма говорять, що маркетолог – фахівець ХХІ століття.

В умовах ринкової економіки виробнича діяльність кожного підприємства зорієнтована на прибуток, отримання якого можливе лише після продажу продукції. Вдало налагоджене виробництво, новітні технології не в змозі ефективно функціонувати без основної складової бізнесового механізму – вдало розробленої маркетингової програми, бо саме маркетинг задає рух підприємству, ринку, усьому світу!

Фахові дисципліни:

· Професійні компетенції в сфері міжнародного маркетингу;

· Маркетингові рішення в сфері міжнародного бізнесу;

· Бренд-менеджмент на міжнародних ринках;

· Дослідження поведінки споживача на міжнародних ринках;

· Медіапланування;

· Інтегроване планування ланцюгів поставок;

· Результативність міжнародної маркетингової діяльності;

· Управління маркетинговими комунікаціями в сфері послуг;

· Оптимізація маркетингових рішень в сфері послуг;

Випускники освітньо-професійної програми «Маркетинг» працюють на посадах:

  • маркетолога на підприємствах різних сфер діяльності та форм власності;
  • менеджера з маркетингу;
  • маркетолога-аналітика із дослідження товарного ринку;
  • фахівця з реклами (медіа планування);
  • фахівця з маркетингових досліджень;
  • фахівця з аналізу даних;
  • фахівця з методів розширення ринків збуту;
  • SMM-маркетолога;
  • EVENT-менеджера;

ж

УВАГА!!!

Диплом магістра за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» можливо отримати при наявності диплома бакалавра з інших спеціальностей!

Для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра та освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, здобутого за іншою спеціальністю (напрямом підготовки), обов’язковою умовою є успішне проходження додаткового вступного випробування.

Термін навчання

  • магістр – 1 рік 4 місяців

Після закінчення освітньо-професійної програми магістра є можливість продовжити освітню підготовку в аспірантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора філософії.

ж

Телефон для довідок:

+38 (095) 4272843 Руслан Миколайович Набока

+38 (099) 77 57 404 Олена Сергіївна Билим

E-mail: kafedrammtkntu@gmail.com

www.facebook.com/menmarkKNTU/about

www.instagram.com/men_mark_kntu/