ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС

Готельно-ресторанний сервіс є галуззю з високим рівнем конкуренції, що має за мету максимально задовольнити потреби споживачів, забезпечити високий рівень комфорту, задовольнити найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити гостей. З кожним роком вимоги до рівня цих послуг зростають. Чим вищі культура та якість обслуговування відвідувачів, тим вищий імідж готелю й ресторану, тим привабливіші вони для клієнтів.

Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанний сервіс» спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які здатні управляти господарською діяльністю підприємств готельно-ресторанногосервісу;формувати і просувати готельно-ресторанний продукт відповідно до вимог споживачів; прогнозувати розвиток готельно-ресторанного сервісу; проводити комплексні дослідження ринку готельно-ресторанних послуг з використанням сучасних наукових методів; приймати стратегічні і тактичні управлінські рішення, відповідно до вимог підприємницького середовища; ініціювати та впроваджувати бізнес-ідеї розвитку підприємств готельно-ресторанногосервісу; удосконалювати бізнес-процеси підприємства.

Переваги та перспективи навчання за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанний сервіс»:

  • Використання оригінальних новітніх методів навчання у вигляді тренінгів, дискусій, ділових ігор, командної роботи, аналізу проблемних ситуацій, вирішення кейсів, презентацій, ігрових імітаційних технологій, тощо;
  • Високий професіоналізм і креативність професорсько-викладацького складу, що використовує зарубіжний досвід викладання;
  • Можливість проходження практики в кращих компаніях України і за кордоном (Великобританія, Португалія, Швеція, Польща та ін. в межах міжнародних проектів);
  • Постійний зв’язок з роботодавцями та можливість працевлаштування вже під час навчання за умови оформлення індивідуального графіку навчання;
  • Сучасна матеріально-технічна база (наявність сучасної локальної мережі бібліотеки, комп'ютерних та лінгафонних класів, спортивних залів, вільного доступу до мережі INTERNET.

Випускники освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанний сервіс» працюють на посадах:

  • Менеджерів (управителів) з туризму;
  • Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення;
  • Керівників малих підприємств-готелів та закладів ресторанного господарства без апарату управління;
  • Менеджерів (управителів) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства;
  • Менеджерів (управителів) в готелях та інших місцях розміщення;
  • Менеджерів (управителів) в готельному господарстві;
  • Менеджерів (управителів) в закладах ресторанного господарства;
  • Менеджерів (управителів) в ресторанах;
  • Менеджерів (управителів) в кафе, барах, їдальнях;
  • Менеджерів (управителів) у сфері культури, відпочинку та спорту;
  • Професіоналів в галузі туризму, готельної, ресторанної та санаторно-курортної справи;
  • Професіоналів в галузі туризму;
  • Туризмознавців;
  • Професіоналів в галузі готельної та ресторанної справи;
  • Професіоналів із готельної та ресторанної справи;
  • Професіоналів в галузі санаторно-курортної справи;
  • та інші.

Для якісної підготовки конкурентоспроможних та ефективних фахівців кафедра «Менеджменту, маркетингу і туризму» співпрацює з потенційними роботодавцями.

Співпраця здійснюється за такими напрямками:

  • надання студентам місця для проходження практики та стажування;
  • проведення майстер-класів, круглих столів, зустрічей, виїзних конференцій, тощо;
  • проведення лекцій відомими фахівцями у галузі економіки;
  • офіційне працевлаштування.Управління якістю продукції і послуг у готельно-ресторанному господарстві;
  • та інші.

Фахові дисципліни:

· Менеджмент у туризмі;

· Маркетинг у туризмі;

· Організація туристичних подорожей;

· PR-технології та брендинг в сфері туризму;

· Моніторинг та оцінка господарської діяльності в туристичному бізнесі;

· Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах;

· Інфраструктура готельно-ресторанного сервісу;

· Кейтерінг;

· Міжнародна готельна індустрія;

· Івент та МАСЕ-менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі;

Вимоги до вступу:

Бакалавр (форма навчання: денна/заочна)

  • атестат про середню освіту
  • сертифікати¨ ЗНО 2018-2021 років:

1)українська мова і література;

2) іноземна мова;

3) історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія.

Примітка. Замість результатів ЗНОз української мови можуть використовуватися результати ЗНО з української мови і літератури.

Термін навчання

  • бакалавр - 3 роки 10 місяців

Одержавши диплом бакалавра Ви маєте можливість продовжити навчання у магістратурі за спеціальностями:

  1. 1. 073-«Менеджмент»

за освітньо-професійними програмами:

‒ «Бізнес-адміністрування»;

‒ «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»;

‒ «Логістика».

  1. 2. 075-«Маркетинг»

за освітньо-професійною програмою:

‒ «Маркетинг».

Після закінчення освітньо-професійної програми магістра є можливість продовжити освітню підготовку в аспірантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора філософії, та в докторантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора економічних наук.

Бажаємо Вам правильного вибору майбутньої професії та чекаємо Вас на навчання за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанний сервіс»!!!

Чекаємо на Вас за адресою:

73008, м.Херсон, Бериславське шосе 24, кафедра менеджменту, маркетингу і туризму- аудиторія 320 (перший корпус)

Телефон для довідок:

(0552) 32-69-47

E-mail: Kafedra_men317@email.ua

;line-height:115%;font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:Calibri;mso-ansi-language:UK;mso-fareast-language:RU; mso-bidi-language:AR-SA'>