Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / ВСТУПНИКУ / ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС |
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИЙ СЕРВІС
Готельно-ресторанний сервіс є галуззю з високим рівнем конкуренції, що має за мету максимально задовольнити потреби споживачів, забезпечити високий рівень комфорту, задовольнити найрізноманітніші побутові, господарські і культурні запити гостей. З кожним роком вимоги до рівня цих послуг зростають. Чим вищі культура та якість обслуговування відвідувачів, тим вищий імідж готелю й ресторану, тим привабливіші вони для клієнтів.
Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанний сервіс» спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, які здатні управляти господарською діяльністю підприємств готельно-ресторанногосервісу;формувати і просувати готельно-ресторанний продукт відповідно до вимог споживачів; прогнозувати розвиток готельно-ресторанного сервісу; проводити комплексні дослідження ринку готельно-ресторанних послуг з використанням сучасних наукових методів; приймати стратегічні і тактичні управлінські рішення, відповідно до вимог підприємницького середовища; ініціювати та впроваджувати бізнес-ідеї розвитку підприємств готельно-ресторанногосервісу; удосконалювати бізнес-процеси підприємства.
Переваги та перспективи навчання за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанний сервіс»:
- Використання оригінальних новітніх методів навчання у вигляді тренінгів, дискусій, ділових ігор, командної роботи, аналізу проблемних ситуацій, вирішення кейсів, презентацій, ігрових імітаційних технологій, тощо;
- Високий професіоналізм і креативність професорсько-викладацького складу, що використовує зарубіжний досвід викладання;
- Можливість проходження практики в кращих компаніях України і за кордоном (Великобританія, Португалія, Швеція, Польща та ін. в межах міжнародних проектів);
- Постійний зв’язок з роботодавцями та можливість працевлаштування вже під час навчання за умови оформлення індивідуального графіку навчання;
- Сучасна матеріально-технічна база (наявність сучасної локальної мережі бібліотеки, комп'ютерних та лінгафонних класів, спортивних залів, вільного доступу до мережі INTERNET.
Випускники освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанний сервіс» працюють на посадах:
- Менеджерів (управителів) з туризму;
- Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення;
- Керівників малих підприємств-готелів та закладів ресторанного господарства без апарату управління;
- Менеджерів (управителів) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства;
- Менеджерів (управителів) в готелях та інших місцях розміщення;
- Менеджерів (управителів) в готельному господарстві;
- Менеджерів (управителів) в закладах ресторанного господарства;
- Менеджерів (управителів) в ресторанах;
- Менеджерів (управителів) в кафе, барах, їдальнях;
- Менеджерів (управителів) у сфері культури, відпочинку та спорту;
- Професіоналів в галузі туризму, готельної, ресторанної та санаторно-курортної справи;
- Професіоналів в галузі туризму;
- Туризмознавців;
- Професіоналів в галузі готельної та ресторанної справи;
- Професіоналів із готельної та ресторанної справи;
- Професіоналів в галузі санаторно-курортної справи;
- та інші.
Для якісної підготовки конкурентоспроможних та ефективних фахівців кафедра «Менеджменту, маркетингу і туризму» співпрацює з потенційними роботодавцями.
Співпраця здійснюється за такими напрямками:
- надання студентам місця для проходження практики та стажування;
- проведення майстер-класів, круглих столів, зустрічей, виїзних конференцій, тощо;
- проведення лекцій відомими фахівцями у галузі економіки;
- офіційне працевлаштування.Управління якістю продукції і послуг у готельно-ресторанному господарстві;
- та інші.
Фахові дисципліни:
· Менеджмент у туризмі;
· Маркетинг у туризмі;
· Організація туристичних подорожей;
· PR-технології та брендинг в сфері туризму;
· Моніторинг та оцінка господарської діяльності в туристичному бізнесі;
· Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах;
· Інфраструктура готельно-ресторанного сервісу;
· Кейтерінг;
· Міжнародна готельна індустрія;
· Івент та МАСЕ-менеджмент у готельно-ресторанному бізнесі;
Вимоги до вступу:
Бакалавр (форма навчання: денна/заочна)
- атестат про середню освіту
- сертифікати¨ ЗНО 2018-2021 років:
1)українська мова і література;
2) іноземна мова;
3) історія України або математика, або біологія, або географія, або фізика, або хімія.
Примітка. Замість результатів ЗНОз української мови можуть використовуватися результати ЗНО з української мови і літератури.
Термін навчання
- бакалавр - 3 роки 10 місяців
Одержавши диплом бакалавра Ви маєте можливість продовжити навчання у магістратурі за спеціальностями:
- 1. 073-«Менеджмент»
за освітньо-професійними програмами:
‒ «Бізнес-адміністрування»;
‒ «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»;
‒ «Логістика».
- 2. 075-«Маркетинг»
за освітньо-професійною програмою:
‒ «Маркетинг».
Після закінчення освітньо-професійної програми магістра є можливість продовжити освітню підготовку в аспірантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора філософії, та в докторантурі з наступним захистом дисертації та присудженням ступеня доктора економічних наук.
Бажаємо Вам правильного вибору майбутньої професії та чекаємо Вас на навчання за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанний сервіс»!!!
Чекаємо на Вас за адресою:
73008, м.Херсон, Бериславське шосе 24, кафедра менеджменту, маркетингу і туризму- аудиторія 320 (перший корпус)
Телефон для довідок:
(0552) 32-69-47
E-mail: Kafedra_men317@email.ua
;line-height:115%;font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:Calibri;mso-ansi-language:UK;mso-fareast-language:RU; mso-bidi-language:AR-SA'>