Головна

About University / Новини університету / «День кар’єри – 2016» у ХНТУ

«День кар’єри – 2016» у ХНТУ

24 листопада 2016 року в Херсонському національному технічному університеті було проведено захід, що є дуже важливим для професійного розвитку студентів та випускників нашого вузу – «День кар’єри 2016».

Сучасний ринок праці набагато складніший, ніж кілька років тому, а вимоги до рівня професійної підготовки майбутніх спеціалістів більш жорсткі. Тому у студентів виникає багато питань, на які вони не можуть знайти відповіді. З метою інформування студентської молоді навчально-методичний відділ другий рік поспіль проводить загальноуніверситетський захід, присвячений майбутньому працевлаштуванню студентів та випускників ХНТУ.

Головна мета даного заходу – надати можливість студентам і випускникам отримати перше робоче місце, а роботодавцям – знайти кваліфікованих фахівців.

Цього року у «Дні кар’єри – 2016» брали участь 29 підприємств і організацій міста Херсона та Херсонської області: Херсонський обласний центр зайнятості, ТОВ «Данон-Дніпро», ПАТ «Цюрупинське», видавництво «Олді-плюс», компанія «Арт - Софт», ПП «Наддніпряночка», ТОВ «Юг-Авто», ТОВ «Центр-Херсон», «Райффайзен банк Аваль», «ПриватБанк», АО «ОТП Банк», ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод», ПАТ ДМК «Таврія», ТОВ «НВФ Монада», ПАТ ЕК «Херсонобленерго» та багато інших.

Начальник навчально-методичного відділу ХНТУ Сергєєва Н.В. зазначила, що зустріч студентів з роботодавцями вже стала доброю традицією у ХНТУ і висловила надію, що зустріч буде плідною і взаємовигідною.

Ректор ХНТУ Бардачов Ю.М. подякував роботодавцям за співпрацю, коротко окреслив ситуацію, що відбувається на ринку праці, а також зазначив, що для поповнення бюджету, треба, щоб розвивалось виробництво.

Заступник директора Херсонського обласного центра зайнятості Барабаш Л.А. зазначила, що, незважаючи на складну економічну ситуацію в країні, багато роботодавців прагнуть взяти на роботу молодих, креативних спеціалістів, які прагнуть працювати.

Зустріч цього року проходила більш розширено, ніж минулого року.

  1. Відкриття;
  2. Час прямого контакту студентів з роботодавцями;
  3. Проведення тренінгів та майстер-класів.

Отже, у студентів та випускників було більше часу поспілкуватися з роботодавцями і подати резюме до компанії, що їх зацікавила.