Головна

Про університет / Новини університету / ПІДВИЩЕННЯ ЗНАНЬ ПРО КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В ОСВІТІ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАНЬ ПРО КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В ОСВІТІ ВИКЛАДАЧАМИ КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ГУМАНІТАРНИХ ТА ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Упродовж січня-лютого 2024 року викладачі кафедри загальноосвітніх гуманітарних та природничих дисциплін Вигоднер Інна, Татарченко Олександр і Тоцька Наталя на платформі онлайн-курсів «Prometheus» пройшли два курси спрямовані на засвоєння знань про використання критичного мислення в освітній сфері.

Зокрема, програма курсу «Критичне мислення для освітян» складалася з навчального навантаження обсягом 30 годин (1 кредити ЄКТС) та дала можливість навчитися: встановлювати суттєві ознаки критичного мислення; відрізняти навчання критичного мислення від його імітації; визначати сфери, де критичне мислення стане в нагоді; розпізнавати властивості критичного мислення та особистості із прагненням до критичного мислення; застосовувати стратегії та процедури критичного мислення для розв'язування проблемних задач та самовдосконалення; розуміти, коли потрібно застосовувати критичне мислення та стадії його розгортання; створювати належні умови для розвитку критичного мислення учнів; підвищувати власну ефективність та успішність схвалюваних рішень.

Програма курсу «Освітні інструменти критичного мислення» включала засвоєння навчального матеріалу обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) та дала можливість навчитися: мотивувати учнів до навчання та задовольняти їхні освітні потреби якнайкраще; використовувати екзистенціальний аналіз В. Франкла для гармонізації освітнього середовища та забезпечення власного емоційного добробуту; упорядковувати свою активність відповідно да важливості справ; використовувати стреси для власного особистісного та фахового зростання; створювати належні освітні умови для виховання успішних та щасливих людей; організовувати екологічний освітній процес; доцільно добирати засоби діагностики компетенцій учнів.

Викладачі кафедри загальноосвітніх гуманітарних та природничих дисциплін продовжують підвищувати свою кваліфікацію, засвоювати нові компетентності та застосовувати їх на практиці.