Головна

Структура / Кафедри університету / Державного управління і місцевого самоврядування / Магістратура / НОВИНИ / МІЖВИШІВСЬКИЙ КРУГЛИЙ СТІЛ «РОЛЬ НАУКИ У РОЗВИКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ»

МІЖВИШІВСЬКИЙ КРУГЛИЙ СТІЛ «РОЛЬ НАУКИ У РОЗВИКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ»

17 травня 2017 року, напередодні відзначення в Україні Дня науки, на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся міжвишівський круглий стіл «Роль науки у розвитку сучасної освіти України».

Співорганізаторами круглого столу стали КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», Херсонський національний технічний університет, Херсонський державний університет та Херсонський факультет Одеського державного університету внутрішніх справ.

Метою круглого столу став аналіз сучасного стану вітчизняної освіти і науки, що вирішують важливі питання, які впливають на державотворення і розвиток суспільства, а також пошук ефективних шляхів належного функціонування в Україні галузі на етапі її реформування.

Від Херсонського національного технічного університету в роботі круглого столу взяли участь: Лопушинський І.П., завідувач кафедри державного управління і місцевого самоврядування, д.держ.упр., професор, заслужений працівник освіти України та Філіппова В.Д., доцент цієї ж кафедри, к.е.н., доцент.

Темою виступу професора Лопушинського І.П. стала проблематика, пов’язана із верховенством науки над управлінням та перебудовою сучасного управління на засадах належного врядування на основі принципу Gud government.

Доцент Філіппова В.Д. у своїй доповіді порушила питання занепаду сучасної системи освіти. Промовець наголосила на тому, що слід переходити від сучасної класичної освіти до нового типу навчання, який буде формувати в підростаючого покоління багатосторонні знання, стійкі навички, і так звані м’які навички, наприклад уміння працювати з іншими людьми, аргументувати свою думку, критично мислити, проте для цього насамперед має змінитися сам педагог. Слід відійти від авторитарного стилю вчителя, саме тому необхідним кроком сьогодні є запровадження нового типу навчання – педагогіки партнерства. Для того щоб це справді відбулося, слід вести виважену публічну політику в галузі освіти, у якій одним із провідних акторів повинна бути саме педагогічна спільнота, думка якої повинна бути почута.

За підсумками роботи круглого столу учасниками було ухвалено Резолюцію, у якій, зокрема, зазначається, що учасники заходу проголошують свою готовність до активної і системної співпраці з науковими й освітніми установами для забезпечення науково-методичного, психологічного супровіду під час організації дослідно-експериментальної діяльності. Науковці закликали всіх зацікавлених до конструктивного діалогу задля впровадження ефективної моделі неперервної освіти в Україні, формування сильного самоврядування закладів різного типу, забезпечення їх продуктивного розвитку.