Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / Новини кафедри / ВОРКШОП ВІД «LIFECELL УКРАЇНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ |
![](/var/ezwebin_site/storage/images/struktura/kafedri-universitetu/menedzhmentu-marketingu-i-turizmu/novini-kafedri2/vorkshop-viid-lifecell-ukrayina-dlya-studentiiv-ii-vikladachiiv-kafedri-menedzhmentu-marketingu-ii-turizmu/653352-1-ukr-UA/VORKSHOP-VIID-LIFECELL-UKRAYINA-DLYA-STUDENTIIV-II-VIKLADACHIIV-KAFEDRI-MENEDZHMENTU-MARKETINGU-II-TURIZMU_medium.png)
ВОРКШОП ВІД «LIFECELL УКРАЇНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ
Дата 03.07.2024 15:40
28 травня 2024 року відбувся воркшоп «Індивідуальний брендинг в соціальних мережах», ініціатором і організатором події став оператор мобільного зв’язку «Lifecell Україна».
Під час воркшопу здобувачі вищої освіти дізнались про:
- особистий бренд і навіщо він потрібний;
- архетипи особистості та їх роль у формуванні бренду;
- аналіз архетипів та їх взаємозв'язок з брендом;
- послідовність створення бренду.
Студенти кафедри менеджменту, маркетингу і туризму спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» підхопили ініціативу та отримали практичний досвід з оптимізації профілів, а також отримали тижневе завдання з оформлення Linkedln.
Дякуємо компанії «Lifecell Україна» за надану можливість отримати нові знання та досвід, змогу пізнати креативні стратегії розвитку особистого бренду та змогу застосувати їх на практиці!