Головна

Про університет / Новини університету / ВИКЛАДАЧІ І СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ЗАВЕРШИЛИ ОНЛАЙН-КУРС ВІД «INSIDE THE BUSINESS» ВІД DELOITTE

ВИКЛАДАЧІ І СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ЗАВЕРШИЛИ ОНЛАЙН-КУРС ВІД «INSIDE THE BUSINESS» ВІД DELOITTE

З 22.11.2024 р. по 06.12.2024 р. року участь у освітньому онлайн-курсі «Inside the Business» від консалтингово-аудиторської компанії «Deloitte в Україні» взяла професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Юлія ДЖЕРЕЛЮК (Гарант ОПП «Туризм») та здобувачі: Ганна КОРОПЧУК (ОПП «Логістика»), Анастасія МИСАН (ОПП «Маркетинг»). На заході було більш ніж 400 учасників з різних закладів вищої освіти України.

Після складання тестів учасники отримали сертифікати про успішне завершення курсу.

«Deloitte» – це глобальна мережа компаній, що об’єднує близько 415000 висококласних фахівців у понад 150 країнах світу, які забезпечують надання послуг у сфері аудиту, управлінського та фінансового консультування, управління ризиками, оподаткування, а також супутні послуги клієнтам державного і приватного секторів.

На курсі обговорювались питання трендів розвитку бізнесу, ринків, компаній, людського капіталу, були опрацьовано реальні кейси з роботи консультантів компанії «Делойт».

Учасників ознайомили з такими темами:

Тема 1. Переосмислення ведення бізнесу під час війни

Тема 2. Роль людського капіталу в успіху організації

Тема 3. Як читати фінансову звітність. Що таке аудит та який вплив ві має на бізнес-діяльність провідних компаній світу. Професія аудитора: тренди розвитку та старт кар’єри у Deloitte.

Тема 4. Financial Advisory Services «Inside The Advisory Business». Поточна ситуація на ринку України. Корпоративні фінанси, прогнозування, форензік, створення вартості. Перспективи розвитку в межах Advisory Business. Створення вартості бізнесу.

Тема 5. У світі податків. Міжнародні тренди оподаткування. Українські тренди у напрямку трансфертного ціноутворення та корпоративного оподаткування.

Викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму не зупиняються у своєму професійному зростанні задля підвищення якості освіти, і активно оновлюють зміст компонент освітніх програм, спрямовуючи зусилля на розвиток критичного мислення здобувачів спеціальностей 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 242 «Туризм і рекреація».