Основні публікації Федорової Н.Є.

Розділи у колективних монографіях:

1. Фомішина В.М., Федорова Н.Є. Міжнародна торгівля товарами в системі міжнародних економічних відносин. Сучасні тенденції міжнародних економічних відносин: зовнішньоекономічні зв’язки України : монографія / за ред. В.М. Фомішиної. Херсон :
ТОВ «ВКФ «СТАР» ЛТД», 2017. С. 135-146.

2. Фомішина В.М., Федорова Н.Є. Маркетингова стратегія в системі управління конкурентоспроможністю підприємства. Управління конкурентоспроможністю підприємства у сучасних умовах : монографія / за заг. ред. М.В. Шарко. Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2016. С. 112-130.

3. Федорова Н.Є. Стандартизація упаковки як інструменту комплексу маркетингу харчових підприємств в умовах євроінтеграції України. Адаптація інструментів управління зовнішньоекономічною діяльністю до євроінтеграційних процесів : монографія / за ред.
В.М. Фомішиної, І.Ю. Вольвач. Херсон : ХНТУ, 2015. С. 267-281.

Підручники:

1. Міжнародний маркетинг : підручник / Н.Є. Федорова, Я.С. Ларіна, О.І. Бабічева, В.М. Фомішина та ін.; за ред. О.І. Бабічевої. Київ : Гельветика, 2018. 452 с.

Навчальні посібники:

1. Світова економіка : навч. посіб. / за наук. ред. Фомішиної В.М. Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. 612 с.

2. Міжнародні економічні відносини : навч. посіб. / А.І. Боярчук, Р.П. Огородник, І.А. Плющик, Н.М. Антофій, Н.Є. Федорова. Херсон :
ТОВ «ВКФ «СТАР» ЛТД», 2018. 374 с.

3. Надточій І.І., Федорова Н.Є. Економіко-математичні методи і моделі обґрунтування господарських рішень : навч. посіб. / за наук. ред.
О.Є. Лугініна, В.М. Фомішиної. Херсон : ПРІОР, 2015. С. 276-283.

Статті у журналах, які індексуються у наукометричних базах Scopus або Web of Science:

1. Fomishyna V., Guds P., Fedorova N., Pliushchyk I. Entrepreneurial Ecosystem of International Business in the Transition Economy: the Case of Southern Region of Ukraine. Academy review. 2023. № 2 (59). P. 7-24. URL: https://acadrev.duan.edu.ua/images/PDF/2023/2/abstracts2023-2/2.pdf (Web of Science).

2. Sharko M., Liubchuk O., Fomishyna V., Yarchenko Yu., Fedorova N., Petrushenko N., Ohorodnyk R. Methodological Support for the Management of Maintaining Financial Flows of External Tourism in Global Risky Conditions. Communications in Computer and Information Science book series (CCIS). 2020. Vol. 1158. Р. 188-201. URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-61656-4_12 (Scopus, Conference paper).

Статті у наукових фахових виданнях України (категорія Б):

  1. Фомішина В.М., Федорова Н.Є., Якимчук Т.В., Огородник Р.П. Теоретико-методичні засади поняття глобального міста як екосистеми розвитку конкурентоспроможності країни у світовій економіці. Modern Economics. 2024. № 46. С. 136-142.
    DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-18
  2. Фомішина В.М., Федорова Н.Є., Чайка-Петегирич Л.Б., Гаркуша Г.В. Форми економічного партнерства Німеччини та України на шляху інтеграції країни в ЄС. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. № 334 (5). С.128-134.
    DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-18
  3. Фомішина В.М., Федорова Н.Є., Огородник Р.П., Батура І.С. Дослідження кон’юнктури світового ринку кукурудзи та визначення місця України на ньому. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Серія: Економічні науки. 2022. № 66. С. 2-28.
    DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1205-2022-66-03
  4. Фомішина В.М., Якимчук Т.В., Федорова Н.Є., Резанов М.Є. Теоретико-методичні підходи до оцінки та вибору стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві. Економічні інновації. 2022. Т. 24. Вип. 1(82). С. 154-165.
    DOI: https://doi.org/10.31520/ei.2022.24.1(82).154-165
  5. Фомішина В.М., Федорова Н.Є., Огородник Р.П., Огородник Т.Р. Порівняльний аналіз ринків кукурудзи в Туреччині і Нідерландах для визначення країни-імпортера українського продукту. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2022. № 1. С. 215-219. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/03/2022-en-1-36.pdf
  6. Фомішина В.М., Пляскіна А.І., Федорова Н.Є., Резанов М.Є. Вплив зовнішнього середовища приймаючих країн на управлінські рішення про товарний експорт бізнес-одиниць. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2022. № 45. С. 5-13. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2022-45-1
  7. Фомішина В.М., Чайка-Петегирич Л.Б., Федорова Н.Є. Оцінка зовнішнього середовища розвитку міжнародного бізнесу в Україні. Проблеми системного підходу в економіці. 2022. № 1(87). С. 7-13. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2022-1-1
  8. Рибчук А.В., Антофій Н.М., Федорова Н.Є. Інвестиційний імпульс розвитку інфраструктури світового господарства. Економічні інновації. Т. 23. Вип. 3(80). С. 291-298. DOI: https://doi.org/10.31520/ei.2021.23.3(80).291-298
  9. Fedorova N., Ziubanov H., Ladushyna O. Reshaping the regional economic integration: the case of NAFTA-USMCA transformation. Економіка та суспільство. 2020. № 22. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/57
  10. Фомішина В.М., Федорова Н.Є., Огородник Р.П., Малига А.В. Міжнародний бізнес Українського Причорномор’я: макросередовище та вплив на регіональний розвиток. Економічні інновації. 2020. Т. 22. № 3 (76). С. 126-136. DOI: https://doi.org/10.31520/ei.2020.22.3(76).126-136
  11. Федорова Н.Є., Огородник Р.П., Русал В.С. Іноземне інвестування в економіку України: масштаби, структура, перспективи. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. 2020. № 39. С. 14-18. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2020-39-2
  12. Федорова Н.Є., Огородник Р.П., Зюбанов Г.В. Україна на світовому ринку послуг: місце та перспективи розвитку. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 3(77). С. 26-34. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-3-4
  13. Федорова Н.Є., Мельник О.В. Зовнішня трудова еміграція з України: причини, масштаби, наслідки. Modern Economics. 2020. № 21.
    С. 224-229. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-35
  14. Fedorova N.Ye., Taran I.O. Determination of the foreign economic ponential of Ukrainian wine industry in the world market. Економічні інновації. 2019. Т. 21. № 3 (72). С. 150-158. URL: http://ei-journal.com/index.php/journal/article/view/677/274
  15. Фомішина В.М., Федорова Н.Є. Визначення рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробного підприємства (на прикладі ПрАТ «Князя Трубецького»). Економіка харчової промисловості. 2018. № 3. Т. 10. С. 48-56.
    URL: https://journals.onaft.edu.ua/index.php/fie/article/view/1061/1157
  16. Фомішина В.М., Федорова Н.Є. Оцінка впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2018. № 4. Т. 2. С. 29-43.
    URL: http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/52
  17. Федорова Н.Є. Маркетингова оцінка впливу системи складових внутрішнього середовища на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств. Бізнес-навігатор. 2018. № 4 (47). С. 112-116.
    URL: http://business-navigator.ks.ua/journals/2018/47_2018/26.pdf
  18. Федорова Н.Є. Маркетингова оцінка впливу системи складових зовнішнього середовища на рівень адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробних підприємств. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. № 4 (66). С. 89-96.
    URL: http://psae-jrnl.nau.in.ua/journal/4_66_2018_ukr/14.pdf
  19. Федорова Н.Є. Інструментарій маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств виноробної промисловості. Економічні інновації. 2017. № 64. С. 303-309. URL: http://ei-journal.com/index.php/journal/article/view/134/86
  20. Федорова Н.Є. Інтегрована комунікаційна модель комплексу маркетингу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2017. № 3. Т. 1. С. 163-168. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/pdfbase/2017/2017_3_1/jrn/pdf/31.pdf
  21. Федорова Н.Є. Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. 2017. Вип. 260. С. 357-366.
    URL: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Economica/article/view/8602
  22. Соловйов І.О., Федорова Н.Є. Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства. Економічні інновації. 2015. Вип. 60(2). С. 221-227.
  23. Фомішина В.М., Федорова Н.Є. Трансформація складових класичного «комплексу маркетингу підприємства» у «комплекс маркетингу споживача» в умовах ринкової економіки. Науковий вісник НЛТУ України. 2015. Вип. 25.2. С. 288-292.

Статті у зарубіжних виданнях:

1. Naumova L., Fomishyna V., Zinko R., Fedorova N. Strategic Business Planning as an International Tool of the Implementation of Innovative Products in the Global Value Chains. Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. 2019. № 12. Р. 111-123.
URL: https://kpsw.edu.pl/pobierz/wydawnictwo/re12/09.pdf