Головна

Структура / Кафедри університету / Менеджменту, маркетингу і туризму / Новини кафедри / Участь маркетологів у чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром

Участь маркетологів у чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром

Здобувачі вищої освіти ОП «Маркетинг» кафедри менеджменту, маркетингу і туризму взяли участь в чемпіонаті з вирішення маркетингових кейсів Концерну Хлібпром, який розпочав співпрацю з незалежним агентством федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) в проєкті «Економічна підтримка України». Метою проєкту є пошук талантів й залучення молоді та студентства до розвитку українського підприємництва.

До участі в Чемпіонаті з вирішення бізнес-кейсів були запрошенні студенти українських вишів, які мріють реалізувати себе в сфері маркетингу.

Чемпіонат проходить у два етапи. На першому етапі Кейсу-чемпіонату було запропоновано створити нову лінійки хліба для покоління зумерів, на яку будуть звертати увагу і яка змінить культуру споживання хліба.

Для участі у кейс-чемпіонаті було створено команду «BrandBoosters», до заходу доєдналися студенти 2 та 3 курсу: Маслов Данило, Крючкова Ксенія, Гнатовська Анастасія та Юлія Стельмах.

Команди в телеграм-бесіді ознайомились з детальною презентацією кейсу та мали можливість отримувати новини чемпіонату і підказки від експертів. Студенти зацікавились можливістю реально долучитись до реалізації ідеї разом з підприємством та отримати практичний досвід та уявлення про маркетинг на підприємстві.

У фіналі наші студенти отримали позитивні відгуки від представників Концерну Хлібпром і мали можливість ознайомитися із командним вирішенням кейсів більш досвідчених команд, поставити запитання та отримати оцінку й фідбек від організаторів. Отже, дякуємо студентам за участь, а організаторам заходу за надану можливість для навчання та розвитку студентів університету!