Головна

Структура / Кафедри університету / Економіки, підприємництва та економічної безпеки / Новини та події кафедри / Зустріч студентів і аспірантів спеціальності 051 Економіка з амбасадором Education USA

Зустріч студентів і аспірантів спеціальності 051 Економіка з амбасадором Education USA

28 вересня 2023 р. в Zoom відбулася онлайн-зустріч аспірантів та студентів спеціальності 051 «Економіка» з амбасадором Education USA Луцишеним Віктором за темою: «Bridge to the Future: U.S. Study Programs for Ukrainian students (Міст до майбутнього: програми навчання в США для українських студентів та аспірантів)». Education USA – мережа Державного Департаменту США, що забезпечує промоцію вищої освіти у США серед студентів усього світу.

У зустрічі брали участь члени постійно діючої наукової проблемної групи та студентського наукового гуртка «Економіст» під керівництвом завідувачки кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки, д.е.н., проф. Наталії Шандової та доцента кафедри, к.т.н., доц. Наталії Олійник:

- здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Економіка»;

- здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка підприємства»;

- здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економічна безпека»;

- здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка підприємства і бізнес-аналітика»;

- здобувачі початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти освітньо-професійної програми «Економіка».

Віктор Луцишен ознайомив учасників з програмами обміну, що фінансуються урядом США, типами магістерських та докторських програм та розповів про вимоги до українських кандидатів.

Учасники заходу скористались нагодою поставити амбасадору всі актуальні для них питання щодо студентського життя в США й отримали на них вичерпні відповіді і поради.

Запитань було дуже багато, не на всі вистачило часу, тому учасники домовилися на наступній зустрічі обговорити сучасні тенденції розвитку спеціальності, напрямки наукових досліджень, відмінності освітніх компонент, та поділитися досвідом вибору компонент під час формування індивідуальної освітньої траєкторії