About University / Новини університету / Кафедра педагогіки і психології організувала науковий семінар студентів з актуальних проблем університетської освіти |
Кафедра педагогіки і психології організувала науковий семінар студентів з актуальних проблем університетської освіти
Created 31.10.2013 10:02
28 жовтня 2013 р. в Херсонському національному технічному університеті відбувся науковий семінар студентів на тему «Університетська освіта: історія, традиції, сучасний стан розвитку». Науковий семінар студентів університету підготувала і провела кафедра педагогіки і психології ХНТУ.
У привітальному слові завідувач кафедри педагогіки і психології, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор Бутенко В.Г. зазначив, що згідно Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року в системі університетської освіти відбудуться значні зміни, які передбачатимуть:
- приведення мережі вищих навчальних закладів і системи управління вищою освітою у відповідність із потребами розвитку національної економіки та запитів ринку праці;
- створення дослідницьких університетів, розширення автономії вищих навчальних закладів;
- перегляд та затвердження нового переліку професій педагогічних і науково-педагогічних працівників;
- розроблення стандартів вищої освіти, зорієнтованих на компетентнісний підхід;
- розширення взаємодії університетів з установами НАН України та НАПН України щодо розвитку наукових досліджень у сфері вищої освіти;
- переоснащення навчальної, науково-методичної та матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів.
- залучення роботодавців до співпраці з вищими навчальними закладами.
Під час наукового семінару активну участь в обговоренні актуальних проблем університетської освіти взяли участь студенти університету. У своїх наукових виступах студенти висвітлили такі питання, як: історія становлення університетської освіти в Україні (Ільюшенков І.), розвиток системи університетів в Україні (Шовковий О.), традиції університетської освіти в Україні (Стаценко Г.), історія становлення і розвитку Херсонського національного технічного університету (Годзь А.), завдання університетської освіти на сучасному етапі розвитку (Кований А), пріоритетні напрями розвитку університетської освіти в Україні (Амелін Є.), права та обов’язки студентів університету (Іордан М.), навчальна діяльність студентів університету (Рижкова А.), вимоги Болонської системи до організації навчання студентів (Волгін О.), форми контролю навчальної успішності студентів університету (Приходько С.), органи студентського самоврядування (Дзюбинська О.), зміцнення зв’язку університетської освіти і науки в Україні (Сало А.), національний характер університетської освіти (Бугаєнко Г.), відомі вчені-педагоги Херсонського національного технічного університету (Беспалова Д.), шляхи модернізації університетської освіти України на сучасному етапі (Габенко В.).
У виступах студентів було зазначено, що університетська освіта України має значні перспективи розвитку і тому завдання кожного учасника навчально-виховного процесу полягає в ефективному їх використанні та збагаченні.