Головна

About University / Новини університету / НОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІД GOOGLE

НОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІД GOOGLE

Завідувач кафедри хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції Салєба Людмила Володимирівна підвищила кваліфікацію за програмою для педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти «АКАДЕМІЯ ШІ ДЛЯ ОСВІТЯН 2.0 ВІД GOOGLE» від ТОВ “Академія цифрового розвитку” і отримала сертифікат № AIAFEC2-9342 в обсязі 30 академічних годин (1 кредит ЄКТС). Напрям підвищення кваліфікації – використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включно з електронним навчанням, інформаційною та кібернетичною безпекою (відповідно до постанови КМУ №800 від 21.08.2019 “Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників”).

Протягом чотирьох тижнів з 29 жовтня по 21 листопада у дистанційному форматі відбувалися тренінги для поглиблення знань в галузі штучного інтелекту для здобуття компетентності викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій, що забезпечують досягнення результатів навчання дисципліни.

Заняття були направлені на опанування ШІ інструментів для створення та адаптації навчальних матеріалів; підтримки освітнього процесу, активного навчання та оцінювання; персонального розвитку.

До кожного з онлайн-тренінгів було отримано посібник (робочий зошит), який покроково допоміг опанувати використання ШІ-інструментів від Google для вирішення найтиповіших викликів, з якими стикається викладач у своїй щоденній викладацькій і дослідницькій діяльності.

На тренінгах було опановано методики аналізу та оновлення будь-якої навчальної програми на основі актуальних досліджень за допомогою Deep Research в Gemini; створення персоналізованого контенту для різних рівнів здобувачів освіти з використанням NotebookLM; трансформації лекційних матеріалів у видимий інтерактивний контент з Gemini (Canvas, Imagen) та NotebookLM; розробки оцінювальних рубрик для проектів та створення різнорівневих тестових завдань з Gemini (Canvas, Quizz, Flashcards) та NotebookLM.

Актуальним і цікавим був тренінг зі створення контенту, а саме скриптів для освітніх відео та генерація відео-експлейнерів складних процесів з Gemini, Veo 3 та Vids; навчальних коміксів зі Gem-ботом Storybook в Gemini; інтерактивних завдань, кейс-стаді, віртуальних лабораторних робіт та симуляцій з Canvas у Gemini.

На тренінгу «ШІ в дослідницькій діяльності та інноваціях» було опановано методики швидкого огляду літератури та кластеризації великих текстових даних з Deep Research у Gemini та NotebookLM; створення ШІ-чатботів як "наставників" для формулювання дослідницьких питань з Gems у Gemini; створення гейміфікованих завдань для стимулювання дослідницької діяльності студентів, а також використання ШІ для перевірки академічної доброчесності та автоматизованого оформлення цитувань.

Під час панельної дискусії від Київської Школи Економіки за підтримки Google for Education «Від законодавства до практики» було обговорено питання трансформації ШІ освітнього процесу, виклики, що постають перед університетами з інтеграцією ШІ та допомога технологій формувати навички майбутнього.

Після теоретичного навчання і виконання практичних завдань було успішно пройдено підсумкове оцінювання у формі онлайн-тестування. Отримані навички допоможуть поєднувати різні елементи ШІ-інструментів для розв’язання актуальних щоденних завдань та покращити освітній процес, використовуючи сучасні ШІ-інструменти.