Головна

Structure / Faculties / Інформаційних технологій та дизайну / Інформаційний пакет ЄКТС факультету інформаційних технологій та дизайну

Інформаційний пакет ЄКТС факультету інформаційних технологій та дизайну

ФАКУЛЬТЕТ Інформаційних технологій та дизайну

Юридична адреса, адреса електронної пошти, адреса Web-сайту

Україна, 73008 м. Херсон, Бериславське шосе, 24

E-mail: dec_itanddesign@kntu.net.ua

http://kntu.net.ua/ukr/Struktura/Fakul-teti/IInformacijnih-tehnologij-ta-dizajnu

Фактичне місцезнаходження: Україна, 29016 м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11

Тел. +38(0382) 77 35 65

А. ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ФАКУЛЬТЕТУ

І. Координатор ЄКТС від факультету:

Козел Віктор Миколайович,

В.о. декана факультету інформаційних технологій та дизайну

Е-mail: dec_itanddesign@kntu.net.ua

ІІ. Структура факультету

2.1. Деканат

ПІБ (повністю)

Посада

тел./факс, E-mail

Козел Віктор Миколайович

в.о.декана факультету

kozel.viktor@kntu.net.ua

Галіч Тетяна Олександровна

методист

dec_itanddesign@kntu.net.ua

Галіч Олена Анатоліївна

провідний фахівець

dec_itanddesign@kntu.net.ua

Паслєд Валентина Анатоліївна

секретар

dec_itanddesign@kntu.net.ua

Пасюк Наталія Олексіївна

секретар

dec_itanddesign@kntu.net.ua

Козел Анна Миколаївна

диспетчер

dec_itanddesign@kntu.net.ua

2.2. Кафедри:

Дизайну

Інформаційних технологій

Інформатики і комп’ютерних наук

Програмних засобів і технологій

Загальноосвітніх гуманітарних та природничих дисциплін

2.3. Кількість студентів

Денна форма навчання: 650 студентів

Заочна форма навчання : 21 студент

ІІІ. Умови навчання на факультеті

Студенти всіх спеціальностей факультету інформаційних технологій та дизайну протягом усього періоду проходять підготовку, метою якої є одержання фундаментальних знань, які повною мірою відповідають поточним і перспективним потребам розвитку ІТ сфери та промислового виробництва.

Організація навчального процесу на факультеті інформаційних технологій та дизайну ХНТУ базується на Законах України “Про освіту”, “Про вищу освіту” у повній відповідності до “Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах ”. Навчальний процес організується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно-розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, в галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Випускаючими кафедрами факультету розроблені та затверджені компоненти стандартів вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні характеристики, освітньо-професійні програми підготовки фахівців), засоби діагностики вищої освіти; варіативні частини освітньо-професійних програм, навчальні плани, програми навчальних дисциплін; програми всіх видів практик, підручники, навчальні посібники, навчально-методичні матеріали для проведення різних видів занять; індивідуальні семестрові завдання для самостійних занять студентів з навчальних дисциплін; контрольні роботи з навчальних дисциплін для перевірки рівня засвоєння студентами навчального матеріалу; пакети комплексних кваліфікаційних завдань; контрольних завдань та тестів; методичні матеріали та рекомендації з питань виконання дипломних та курсових робіт (проектів) тощо.

Всі навчальні дисципліни забезпечені силабусами, робочими програмами, методичними розробками (конспекти лекцій, методичні вказівки, контрольні завдання, критерії оцінки якості успішності та ін.).

Пакети прикладних програм використовуються в організаційно-методичному супроводженні навчального процесу при формуванні робочих навчальних планів, навчального навантаження викладачів, розкладу занять, при організації модульного навчання та тестового контролю знань, визначення рейтингу студентів.

Ефективному впровадженню в навчальний процес новітніх освітніх технологій сприяє їх обговорення викладачами факультету та обмін досвідом на міжкафедральних науково-методичних конференціях і теоретичних семінарах кафедр, науково-методичних радах факультету.

Матеріально-технічний стан

Використання комп’ютеризованих класів, проекційної техніки, спеціалізованих лабораторій, стендів та використання сучасних прикладних програм.

ІV. Перелік запропонованих спеціальностей з присвоєнням освітніх ступенів і терміну навчання

Галузь знань

Спеціальність

Освітньо-професійна програма

Освітній ступінь

Термін навчання

02 Культура і мистецтво

022 Дизайн

022.01 Графічний дизайн

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

02 Культура і мистецтво

022 Дизайн

022.02 Дизайн одягу (взуття)

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

02 Культура і мистецтво

022 Дизайн

022.03 Дизайн середовища

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

02 Культура і мистецтво

022 Дизайн

022 Дизайн

Магістр

1 рік 4 міс.

12 Інформаційні технології

121 Інженерія програмного забезпечення

Програмна інженерія

Бакалавр

3 роки 10 міс.

12 Інформаційні технології

121 Інженерія програмного забезпечення

Програмне забезпечення систем

Бакалавр

3 роки 10 міс.

12 Інформаційні технології

121 Інженерія програмного забезпечення

Програмування смарт-пристроїв та вбудованих систем

Бакалавр

3 роки 10 міс.

12 Інформаційні технології

121 Інженерія програмного забезпечення

Програмна інженерія

Магістр

1 рік 4 міс.

12 Інформаційні технології

122 Комп’ютерні науки

Комп’ютерні науки

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

12 Інформаційні технології

122 Комп’ютерні науки

Консолідована інформація

Магістр

1 рік 4 міс.

12 Інформаційні технології

122 Комп’ютерні науки

Комп’ютерні науки

Доктор філософії

4 роки

12 Інформаційні технології

123 – Комп’ютерна інженерія

Комп’ютерні системи та мережі

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

12 Інформаційні технології

123 – Комп’ютерна інженерія

Комп’ютерні системи та мережі

Магістр

1 рік 4 міс.

12 Інформаційні технології

125 – Кібербезпека та захист інформації

Кібербезпека

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

12 Інформаційні технології

126 – Інформаційні системи та технології

Інформаційні системи та технології в економіці, менеджменті та управлінні проектами

Бакалавр

3 роки 10 міс. на базі ПЗСО

12 Інформаційні технології

126 – Інформаційні системи та технології

Інформаційні системи та технології

Магістр

1 рік 4 міс.

12 Інформаційні технології

126 – Інформаційні системи та технології

Інформаційні системи та технології

Доктор філософії

4 роки

01 Освіта/Педагогіка

015 Професійна освіта (Цифрові технології)

Професійна освіта (Цифрові технології)

Бакалавр

3 роки 10 міс.

V. Основні методи та форми викладання

1. Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності:

За джерелами знань використовуються такі методи навчання: словесні – розповідь, пояснення, лекція, інструктаж; наочні – демонстрація, ілюстрація; практичні – лабораторна робота, практична робота, вправи.

За характером викладання навчального матеріалу: практичні (студенти відтворюють поданий викладачем матеріал у зошиті).

За характером навчально-пізнавальної діяльності: репродуктивні пояснювально-ілюстративні (на лекціях) та пошукові (під час виконання індивідуальних завдань на практичних заняттях).

За характером логіки пізнання використовуються такі методи: аналітичний(виконання будь-якої побудови логічно пояснюється, використовуючи вивчені раніше аксіоми), синтетичний, аналітико-синтетичний, індуктивний, дедуктивний.

За рівнем самостійної розумової діяльності використовуються методи: проблемний, частково-пошуковий, дослідницький.

2. Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності: пасивні і активні (лекції у вигляді діалогу з аудиторією).

3. Методи контролю та самоконтролю в процесі навчання: усний контроль у вигляді індивідуального та експрес-опитування на лекціях. Письмовий контроль у вигляді модульних контрольних робіт, самостійних письмових робіт, поточного тестування. Підсумковий контроль – залік, екзамен.

VІ. Критерії оцінювання знань студентів

У ХНТУ використовується розширена шкала підсумкового контролю: позитивні оцінки – «відмінно», «добре», «задовільно», негативні оцінки – «незадовільно».

Сума балів за всі види навчальної діяльності/

Local grade

Оцінка ЄКТС /

ECTS grade

Оцінка за національною шкалою/National grade

для екзамену, курсового проєкту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

excellent

Відмінно

зараховано / Passed

82-89

В

good

Добре

74-81

С

64-73

D

satisfactory

Задовільно

60-63

Е

35-59

FX

fail

Незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано / fail

1-34

F

fail

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни