Structure / Кафедри університету / Автоматизації, робототехніки і мехатроніки / Навчально-методичне забезпечення / Обговорення проектів ОП 2024 р. |
Обговорення проектів ОП 2024 р.
Created 03.04.2024 13:13
ПРОТОКОЛ
№ 7
засідання кафедри: Автоматизації, робототехніки і мехатроніки
факультету: Інженерії та транспорту
від 06.03.2024 р.
ГОЛОВА: д.т.н., проф. Дмитрієв Д.О.
СЕКРЕТАР: Ткач В.О.
ПРИСУТНІ: д.т.н., проф.: Дмитрієв Д.О., Рудакова Г.В.; доц.: Поліщук В.М., Лебеденко Ю.О., Поливода О.В., Сарафаннікова Н.В., Єдинович М.Б.; ст. викл.: Сімінченко І.П., Осадчук В.С.; інженери: Ткач В.О., Смирнов Д.; роботодавці: ТОВ "ПРОГРЕСТЕХ-УКРАЇНА" нач. відділу підготовки персоналу Барандич К., ТОВ "НАШ ПРОДУКТ" заст. директора з виробництва Кривенко С., ТОВ ГК "Теплотехніка" представник Скороход В. В.; здобувачі: Пеек А., Крижановський Б., Деркаченко А., Терещенко М. (дистанційно).
- Обговорення Проектів Освітніх програм.
- Різне.
СЛУХАЛИ: 1. Зав. кафедри д.т.н., професор Дмитрієв Д.О. Згідно наказу від 30 грудня 2023р. № 235 – за результатами проведеної оцінки і моніторингу освітніх програм та затверджених рішень щодо відкриття нових освітніх програм організувати розробку гарантами освітніх програм та відповідними робочими групами проектів освітніх програм 2024 року набору з врахуванням потреби їх оновлення або модернізації у повній відповідності до стандарту вищої освіти (за наявності). Гарантами та членами груп забезпечення підготовлено та представлено на обговорення наступні ОП:
спеціальність 131 Прикладна механіка:
‑ ОПП Прикладна механіка – першого (бакалаврського) рівня вищої освіти,
‑ ОПП Смартпромисловість – другого (магістерського) рівня вищої освіти;
спеціальність 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка (151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології):
‑ ОПП Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології – першого (бакалаврського) рівня вищої освіти,
‑ ОПП Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології – другого (магістерського) рівня вищої освіти,
‑ ОНП Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології – третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.
Згідно наказу від 31 грудня 2023р. № 236 з метою забезпечення належної участі стейкхолдерів освітніх програм (здобувачів, роботодавців, представників академічної спільноти та студентського самоврядування тощо) у процедурах їх оцінки та обговорення відповідно до Положення про моніторинг, оновлення, модернізацію та закриття освітніх програм в Херсонському національному технічному університеті на засідання кафедри запрошені представники підприємств (роботодавців) з якими укладено договори про співпрацю та здобувачі.
Поливода О.В. к.т.н., доцент кафедри АРМ. Всі ОП складені відповідно до стандартів спеціальностей. Пропоную проглянути презентацію освітніх програм та інформацію щодо бачення проблем та шляхів їх вирішення, трансформації спеціальностей та відповідно освітніх компонент тощо.
ВИСТУПИЛИ:"ПРОГРЕСТЕХ-УКРАЇНА" нач. відділу підготовки персоналу Катерина Барандич. В освітню програму Прикладна механіка (першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) включені класичні та ґрунтовні освітні компоненти, які забезпечують базову основу підготовки здобувачів. В освітній програмі Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології (першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) відсутня освітня компонента "Матеріалознавство", яка на наш погляд є досить важливою для будь-якої технічної спеціальності.
Рудакова Г.В.д.т.н., проф. кафедри АРМ. "Матеріалознавство" важливе для підприємств. що виробляють обладнання систем автоматизації, але в Україні на разі таких підприємств немає тому цю освітню компоненту тимчасово вилучено з ОП.
ВИСТУПИЛИ:Анатолій Деркаченко здобувач ІІ року навчання в денній аспірантурі спеціальність 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології. Пропоную в одну з освітніх компонент ввести мову програмування PYTHON, яка дозволяє працювати та взаємодіяти між різними платформами та напрямами виробництва.
Сарафаннікова Н.В. к.т.н., доцент кафедри АРМ. У освітню компоненту "Сучасні технології програмування" впроваджується ця мова програмування, пропоную на наступний навчальний рік аспіранту Деркаченко А. підготувати та провести лекцію та лабораторне заняття, в рамках "НК11. Педагогічна практика".
ВИСТУПИЛИ:ТОВ "НАШ ПРОДУКТ" заст. директора з виробництва Сергій Кривенко. У переліку компонент освітньо-професійної програми Прикладна механіка є "ОК2.17 Теплотехніка, гідро- та пневмоприводи". Пропоную роз'єднати цю компоненту на дві "Теплотехніка" + "Гідро- та пневмоприводи", як представник виробництва хочу сказати що на підприємствах дуже багато обладнання саме з застосуванням пневмоприводів, у молодих спеціалістів недостатньо знань з обслуговування такого обладнання, треба більше уваги надати саме компоненті "Гідро- та пневмоприводи".
Стосовно "ОК2.02 Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство" цієї ж ОПП з власного досвіду знаю що більша частина приділяється металевим матеріалам, але при підготовці здобувачів до сучасного виробництва треба більше уваги приділяти не металевим матеріалам (полімери, резини, тощо), як більш використовуваним.
УХВАЛИЛИ: Членам групи забезпечення спеціальностей врахувати всі побажання стейкхолдерів.
Голова |
________________ (підпис) |
Дмитро ДМИТРІЄВ |
Секретар |
________________ (підпис) |
Віра ТКАЧ |