Круглий стіл «Підготовка здобувачів вищої освіти»

21 листопада 2024 року к.т.н., доц. САЛЄБА Людмила завідувачка кафедри хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції, керівник групи забезпечення спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» і к.т.н., доц. ВЕНГЕР Олена гаранти освітньої програми «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» другого (магістерського) і першого (бакалаврського) рівнів прийняли участь у ІІ-ій Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми хімії та хімічної технології».

В рамках конференції було проведено круглий стіл на тему «Підготовка здобувачів вищої освіти заспеціальністю 161 “Хімічні технології та інженерія”». В роботі круглого столу прийняли участь викладачі таких закладів вищої освіти:

– Національний університетхарчових технологій,

– Інститут хімії та хімічних технологій Національного університету «Львівська політехніка»,

– Український державний хіміко-технологічний університет (м. Дніпро),

– Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,

– Житомирський державний університет імені Івана Франка,

голова правління Асоціації «Парфумерія та Косметика України» Руслан КУЗЬМЕНКО та здобувачі вищої освіти другого (магістерського) освітнього рівня.

Модератор доц. Олена ПОДОБІЙ закцентувала увагу на змінах щодо вступної кампанії 2025 року, які були запропоновані МОН України. Були розглянуті деякі аспекти Постанови КМУ «Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти»; запровадження нового переліку галузей знань з 01.11.2024 року; закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу у вищій освіті», реєстр.№ 10177; зміна стандартів вищої освіти.Відбулася плідна дискусія стосовно вступу у 2025 році на галузь знань, відповідно до нового переліку, та необхідність зацікавлення майбутніх вступників до вивчення базової дисципліни “Хімія” у школах.

Покращення та оновлення освітніх програм потребує постійного моніторингу та оперативного реагування. У цьому контексті особливо важливими є конструктивні поради колег і їхній погляд на спільну діяльність. Проведення таких заходів дозволяє викладачам і представникам академічної спільноти обмінюватися думками, що сприяє появі нових ідей та інноваційних підходів. Було ухвалено рішення щодо подальших зустрічей та співпраці з закладами вищої освіти, що готують фахівців за спеціальністю 161 «Хімічні технології та інженерія».