Structure / Кафедри університету / Інформатики і комп’ютерних наук / Освітній процес |
Освітній процес
Мета навчання на освітній програмі «Комп’ютерні науки і штучний інтелект» – у величезній масі фахівців з комп’ютерних наук та інформаційних технологій фокусно готувати фахівців, що володіють цінними знаннями з технологій майбутнього – технологій штучного інтелекту (ШІ), що будуть вигідно їх відрізняти на міжнародному ринку IT-послуг.
Окрім базових напрямків підготовки IT-фахівців (програмування, бази даних, хмарні й мобільні технології), а також систем і методів штучного інтелекту, особлива увага приділяється двом профільним напрямкам:
- інтелектуальному аналізу даних, який вже виділяється в окрему науку про дані – Data Science;
- різноманітним інтелектуальним Web-технологіям.
Особливості навчання на освітній програмі «Комп’ютерні науки і штучний інтелект»: освітня програма розвиває перспективні напрями штучного інтелекту в галузі інформаційних технологій, глибокі знання щодо сучасних моделей, методів та алгоритмів, а також технології, процеси та способи отримання, подання, обробки, аналізу, передачі та зберігання даних і знань в інтелектуальних інформаційних системах.
Здійснюється підготовка фахівців, здатних застосовувати математичні основи та алгоритмічні принципи в моделюванні, проектуванні, розробці та супроводі інтелектуальних інформаційних систем і технологій, а також виконувати розробку, впровадження і супровід інтелектуальних систем аналізу та обробки даних в організаційних та технічних системах.
Розвиваються структурні та об’єктно-орієнтовані підходи до розробки інтелектуальних інформаційних, експертних та систем підтримки прийняття рішень.
Штучний інтелект сьогодні – це здатність машин і програм аналізувати отриману інформацію, робити висновки, приймати на їхній основі рішення. Ключова характеристика ШІ-пристроїв – вміння постійно навчатися, накопичувати знання і успішно застосовувати їх, тобто це здатність до тих дій, які виконує людський мозок. Простіше кажучи, думати і реалізовувати задумане: наприклад, готувати певні коктейлі, керувати транспортними засобами або ставити діагнози людям.
ПЕРЕВАГИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ:
- точність в обробці даних;
- здатність аналізувати велику кількість інформації з великою швидкістю;
- штучному інтелекту не потрібен сон і перерва на обід, він не допускає помилок через перевтому;
- використовувати штучний інтелект можна там, де людині небезпечно перебувати.
Використання машин, які навчаються, і програм може значно скоротити час, фінансові витрати і сприяти продуктивності праці. Наприклад, за допомогою штучного інтелекту, який вміє діагностувати меланому, лікарі зможуть більш точно ставити діагнози і витрачати на кожного з пацієнтів менше часу. Відповідно, при цьому лікарям вдасться допомогти більшій кількості людей за певний період.
ОПП КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ - БАКАЛАВРИ (спеціальність 122 - комп'ютерні науки) |
122 КН_БАКАЛАВРИ_2019.pdf 901.25 kB
122 КН_БАКАЛАВРИ_2020.pdf 6.12 MB
122 КН_БАКАЛАВРИ_2021.pdf 13.42 MB
122 КН_БАКАЛАВРИ_2022.pdf 1.30 MB
122 КН_БАКАЛАВРИ_2023.pdf 1.37 MB
|
РЕЦЕНЗІЯ - ВІДГУК АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ на ОПП КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ - бакалаври |
Рецензія-відгук_01.pdf 252.07 kB
Рецензія-відгук_02.pdf 1.43 MB
|
Рецензія-відгук_03.pdf 331.25 kB
|
ОПП КОНСОЛІДОВАНА ІНФОРМАЦІЯ - МАГІСТРИ (спеціальність 122 - комп'ютерні науки) |
122 КІ_МАГІСТРИ_2020.pdf 5.15 MB
122 КІ_МАГІСТРИ_2021.pdf 13.23 MB
122 КІ_МАГІСТРИ_2022.pdf 776.82 kB
122 КІ_МАГІСТРИ_2023.pdf 1.23 MB
|