Structure / Кафедри університету / Кафедра державного управління і місцевого самоврядування / Магістратура публічного управління / НОВИНИ / ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ Р. ПЛЮЩА |
ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ Р. ПЛЮЩА
Created 18.05.2022 17:05
21 квітня 2022 року відбулася відкрита лекція доктора наук з державного управління, доцента Руслана Плюща на здобуття вченого звання професора кафедри державного управління і місцевого самоврядування. Лекцію було проведено для студентів групи 4 УА спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». На лекції були присутні: заступник декана факультету міжнародних економічних відносин, управління і бізнесу к.е.н., доцент О. Волкова, завідувач кафедри державного управління і місцевого самоврядування, д.держ.упр., професор І. Лопушинський І.П. та інші науково-педагогічні працівники кафедри.
Лекцію з дисципліни «Тайм-менеджмент та підвищення ефективності діяльності державних службовців» було проведено на тему «Сутність та основні засади тайм-менеджменту» в онлайн-форматі на пратформі Zoom. На занятті студенти були добре організовані, що дозволило лектору дати чіткі орієнтири по темі в наступній логічній послідовності:
- Предмет, об’єкт, мета, завдання, зміст, функції «Тайм-менеджменту» як навчальної дисципліни.
- Аналіз визначень тайм-менеджменту.
- Етапи розвитку тайм-менеджменту.
- Визначення і значення часу.
- Властивості і види часу.
- Атрибути часу.
- Індивідуальний фонд часу і його структура.
- Часова перспектива.
- Внутрішні концепції часу.
За змістом, прочитана професором Р. Плющом лекція, характеризується науковістю, доступністю в сприйнятті і переконливістю викладу. Використання різних методів викладання матеріалу дало можливість зробити її оригінальною, що мало позитивний вплив на свідомість і пізнавальний світогляд студентів. Зміст, чіткість структури лекції, застосування прийомів підтримки уваги та теоретичні узагальнення активізували мислення і працездатність та викликало емоційний відгук учасників лекції. Оптимальність рівня проблемності дозволила професору Р. Плющу створити перед учасниками заходу послідовність проблемних ситуацій і досягти їх максимально самостійного вирішення через активну взаємодію всіх суб’єктів навчального процесу.
|
|
|