Головна

Structure / Кафедри університету / Комп'ютерних систем та мереж / Новини / ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Викладачі кафедри впроваджують у навчальний процес розширений спектр технологій дистанційної освіти.

В основу дистанційного викладання та вивчання дисциплін кафедри, в першу чергу, було покладено високоефективні корпоративні інформаційні системи та ресурси Херсонського національного технічного університету, такі як: багатофункціональна модульна система управління електронним навчанням Moodle; програма для організації відеоконференцій Recosha meet, інтегрована до системи Moodle; електронна пошта Zimbra тощо. Разом із тим, тривала практика організації навчання за дистанційними технологіями наочно продемонструвала, що зацікавленість студентів у такому форматі здійснення освіти суттєво зростає в разі застосування низки додаткових інструментальних засобів, що дозволяють значно розширити спектр функціональних можливостей віддаленої комунікації та зробити її більш адаптивною. Згідно з вищесказаним, викладачі кафедри ІТ додатково застосовують у процесі здійснення дистанційного навчання такі сучасні інформаційні телекомунікаційні технології, як: сервіси для організації відеоконференцій Zoom, Google Meet; месенджери Telegram, Viber, Discord; різноманітні поштові сервіси; засоби мобільного зв`язку; дистанційні платформи зі сфери неформальної освіти тощо.

Окремо слід відзначити активне застосування викладачами кафедри ІТ сучасної та дуже популярної системи Discord. Практика роботи з месенджером Discord показала, що його дуже зручно використовувати для здійснення індивідуальної роботи зі студентами у ході проведення лабораторних занять. В якості основних переваг системи Discord для освітнього процесу кафедри ІТ, викладачі відзначили такі її властивості: безкоштовність, за відсутності суттєвих обмежень; широке розповсюдження серед молоді; можливість здійснювати паралельні демонстрації персональних екранів студентів і вільно переміщуватися між ними; можливість створювати спільноти й управляти ними, задавати в них персональні права викладачів і студентів, спілкуватися в спільнотах із одногрупниками та з представниками інших груп у загальних чатах; висока стабільність (стійкість щодо блокування, невимогливість до швидкості Internet тощо).