Головна

About University / Новини університету

Новини університету

22 Apr

19 квітня 2024 року на факультеті інформаційних технологій та дизайну відбулося інтерактивне заняття для студентів 2 курсу спеціальності «121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», яке було проведено студентом спеціальності «015.039 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)» Матвійчуком Олексієм. Навчаються спеціальності «015.039 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)» на кафедрі програмних засобів і технологій Херсонського національного технічного університету. Майбутній викладач в рамках свого заняття «Організація та особливості ФОП з надання ІТ-послуг» на практиці випробував різноманітні інноваційні методи та цифрові інструменти для ефективного навчання.

22 Apr

У заході, організованому кафедрою комп’ютерних систем та мереж ХНТУ, взяли участь студенти та викладачі спеціальностей 125 «Кібербезпека та захист інформації», 123 «Комп’ютерна інженерія» та 126 «Інформаційні системи та технології». Після проведення гостьової лекції, відбулося обговорення, разом зі стейкхолдерами, нової освітньої програми «Кібербезпека».

19 Apr

День відкритих дверей в ХНТУ – це унікальна можливість дізнатися про життя та навчання в Херсонському національному технічному університеті. Це чудовий шанс почути про особливості навчального процесу, зустрітися з викладачами та студентами, а також відчути атмосферу студентського життя.

19 Apr

17 – 18 April 2024 в місті Берлін (Німеччина) проходив Ukrainian Researchers in Germany: Networking and Cooperation Event 2024. Викладач кафедри к.т.н., доцент Куник Олександра Миколаївна прийняла участь у заході, зокрема в роботі двох workshops:

19 Apr

16 квітня 2024 року відбулося засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти, на якому було підтримано рішення про успішне проходження Херсонським національним технічним університетом акредитації за освітньо-професійною програмою «Економіка», спеціальність 051 «Економіка», початкового рівня вищої освіти (короткий цикл). Це ще раз підтверджує високий рівень викладання, ефективної комунікації зі стейкхолдерами та прозорість взаємодії зі здобувачами освіти.