Scientific / Наукова діяльність / Наукова діяльність здобувачів вищої освіти / Постійно діючі студентські наукові проблемні групи / Звіти / Про результати роботи постійно діючих студентських проблемних наукових груп ХНТУ у 2020-2021 н.р. |
Про результати роботи постійно діючих студентських проблемних наукових груп ХНТУ у 2020-2021 н.р.
Created 13.10.2021 12:15
Вже не перший рік в ХНТУ активно працюють постійно діючі студентські проблемні наукові групи.
Теоретична та практична підготовка студентів, учасників наукових груп, проводиться у різних формах: семінари, круглі столи, доповіді, участь в олімпіадах, конкурсах, виставках тощо.
За результатами звітів кафедр у 2020-2021 н.р. було створено 12 наукових груп та гуртків, у яких, під керівництвом високопрофесійних науковців, активно працювало 200 студентів.
За звітний період за участю студентів було видано: 282 публікації, з них 9 статей у наукових фахових виданнях України категорії Б, 2 статті у виданнях, що входять до науково метричних баз Scopus та Web of Science, 271 тези конференцій, отримано 2 авторських свідоцтва.
Студенти учасники наукових проблемних груп брали активну участь у Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах наукових робіт. За результатами 2020-2021 н.р. отримано такі результати:
- у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей перемогли 7 студентів ХНТУ, отримано: диплом І ступеня - 1, диплом ІІ ступеня - 3, диплом ІІІ ступеня - 3);
- у конкурсі студентських дипломних робіт відзначено 5 осіб (диплом І ступеня –1, диплом ІІ ступеня - 2, диплом ІІІ ступеня - 2);
- у міжнародному конкурсі студентських наукових робіт - 4 переможця (диплом ІІ ступеня - 3, диплом ІІІ ступеня – 1).
Студенти кафедри дизайну активно долучалися до творчих конкурсів та фестивалів, отримано 20 дипломів учасників у творчих конкурсах, з них 7 дипломів переможця.
У 2021-2022 н.р. кафедри планують активізувати роботу постійно діючих студентських наукових проблемних груп, що в умовах пандемії COVID, можна забезпечити за рахунок дистанційних форм навчання.