Головна

Structure / Кафедри університету / Комп'ютерних систем та мереж / Новини / ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ БАКАЛАВРАТУ КАФЕДРИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ БАКАЛАВРАТУ КАФЕДРИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Серед визначальних критеріїв перевірки якості та інструментів підвищення рівня підготовки фахівців-бакалаврів до виконання реальної практичної роботи за фахом, на чільному місці знаходиться проведення кафедрою виробничих практик.

На початку весняного семестру 2022-23 навчального року, студенти спеціальностей 123 «Комп’ютерна інженерія» та 126 «Інформаційні системи та технології» кафедри інформаційних технологій факультету інформаційних технологій та дизайну Херсонського національного технічного університету, які навчаються на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти, отримали високоякісну інтегровану теоретично-практичну фахову підготовку та можливість всебічної апробації набутих ними компетенцій і результатів навчання під час проходження виробничої (проєктно-технологічної) та виробничої (переддипломної) практики.

У цілому, навчальною діяльністю з проходження виробничої практики було охоплено тих здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Комп’ютерна інженерія», «Комп’ютерні системи та мережі» (спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія), «Інформаційні системи та технології в бізнесі, менеджменті та управлінні проєктами» (спеціальність 126 «Інформаційні системи та технології»).

Базою для проведення проєктно-технологічної та переддипломної виробничої практики стали такі підприємства й організації, як «Archer Software, Ltd», «ТОВ «РМРФ «Сервісез», «Благодійна організація «Благодійний фонд «Карітас – Житомир», «Відділ освіти Ужгородської районної військової адміністрації», лабораторія кафедри інформаційних технологій Херсонського національного технічного університету (м. Хмельницький) тощо.

Ураховуючи реалії сьогодення, виробничу практику було проведено з активним застосуванням методик і комп’ютерно-орієнтованих технологій дистанційної роботи. У першу чергу, для кожного потоку академічних студентських груп було відкрито курси виробничої (проєктно-технологічної) та виробничої (переддипломної) практики в системі підтримки організації дистанційного навчання Херсонського національного технічного університету Moodle, що були наповнені всіма необхідними елементами та навчально-методичними матеріалами. Також керівники практики використовували широкий спектр інших інформаційно-комунікаційних технологій підтримки організації дистанційної освіти, що дозволило забезпечити студентів найбільш комфортними для них способами та режимами комунікації, як у процесі проходження виробничої практики, так і під час оформлення та захисту її результатів.