Головна

Structure / Кафедри університету / Хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції / Новини кафедри / Відкрита лекція з дисципліни «Безпека життєдіяльності: Основи охорони праці»

Відкрита лекція з дисципліни «Безпека життєдіяльності: Основи охорони праці»

7 квітня 2025 року доцент кафедри хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції, к.х.н. Безпальченко Віолета Михайлівна провела відкриту лекцію з дисципліни «Безпека життєдіяльності: Основи охорони праці» з метою формування професійних якостей майбутніх фахівців, а також обміну досвідом з викладачами кафедри.

Лекція на тему «Загальні вимоги безпеки. Електробезпека. Основи пожежної профілактики на виробничих об’єктах» стала цікавим та пізнавальним досвідом для здобувачів освіти першого курсу денної і заочної форм навчання спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка.

Навчальний матеріал лекції був підібраний відповідно до програми з дисципліни; структура заняття відповідала його меті. Лектор проаналізувала різноманітне обладнання підвищеної небезпеки, що працює під тиском; причини аварій при його експлуатації та вимоги до приміщень. Здобувачам вищої освіти була роз’яснена дія електричного струму на організм людини, причини електротравматизму на виробництві; вимоги щодо безпечної експлуатації електроустановок. Було охарактеризовано основні засоби і заходи забезпечення пожежної безпеки виробничих об’єктів та засоби пожежогасіння.

Усім присутнім лекція сподобалась, адже отримана інформація була цікавою та практичною, що дозволить майбутнім фахівцям втілювати свої знання в подальшій роботі. Присутні на відкритій онлайн-лекції виявили зацікавленість представленою темою та позитивно сприйняли інформацію, а також високо оцінили фаховий рівень лектора та проведеного ним заняття – актуальність, сучасність і доступність змісту лекції, високий науковий та навчальний рівень. Представлена на лекції інформація викликала жваве обговорення серед здобувачів вищої освіти, вони задавали питання, на які отримали змістовні відповіді, а обговорення теми продовжилось і після завершення лекції. Відкрите заняття отримало схвальні відгуки колег і студентів.