|
Structure / Кафедри університету / Кафедра державного управління і місцевого самоврядування / Магістратура публічного управління / НОВИНИ / УЧАСТЬ СТУДЕНТОК ХНТУ В КОНКУРСІ «1325 ЗМІЦНЮЄ КРАЇНУ» ЗА НАСТАВНИЦТВОМ СТАРШОГО ВИКЛАДАЧА КАФЕДРИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
УЧАСТЬ СТУДЕНТОК ХНТУ В КОНКУРСІ «1325 ЗМІЦНЮЄ КРАЇНУ» ЗА НАСТАВНИЦТВОМ СТАРШОГО ВИКЛАДАЧА КАФЕДРИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Created 20.10.2025 08:26
Студентки Херсонського національного технічного університету Аліна ЛАЗАРЕНКО (факультет міжнародних економічних відносин, управління і бізнесу) та Аліна СТАСІВ (факультет інформаційних технологій та дизайну) під керівництвом старшої викладачки кафедри державного управління і місцевого самоврядування Маргарити ФРОЛОВОЇ взяли участь у конкурсі творчих робіт «1325 зміцнює країну».
Конкурс був присвячений імплементації порядку денного «Жінки, мир, безпека» та висвітлював ключову роль жінок у запобіганні конфліктам, миротворенні й ухваленні політичних рішень на національному та місцевому рівнях. У своїх есе на тему «Роль та участь жінок у прийнятті політичних рішень та вирішенні конфліктів» студентки продемонстрували глибоке розуміння важливості гендерної рівності для сталого розвитку і демократичної підзвітності, показали вплив ширшої участі жінок на якість публічної політики та процесів відновлення, а також окреслили практичні механізми розширення участі жінок у публічному управлінні, зокрема через інституційні рішення, освітні програми та залучення громад. Роботи відзначилися оригінальністю мислення, міждисциплінарним підходом і високим рівнем громадянської свідомості, що отримало позитивну оцінку журі. Ініціатива сприяє формуванню активної та відповідальної молоді, здатної впливати на майбутнє країни через участь у демократичних процесах, утвердження прав людини та принципів доброчесності.
За підсумками конкурсу студентки отримали сертифікати учасників і запрошення до подальшої участі в заходах, спрямованих на розвиток лідерських компетентностей та громадянської участі.






