Structure / Divisions / Навчально-методичний відділ / Працевлаштування студентів та випускників / Підприємства, на яких працюють випускники ХНТУ / ІТ-компанія «Data Art» |
ІТ-компанія «Data Art»
Dataart
Dataart з 1997 року проектує, розробляє, модернізує й підтримує It-Розв'язку в області фінансів, охорони здоров'я, туризму, медіа й інтернету речей.
Клієнти Dataart — компанії з унікальними бізнесов-моделями.
Клієнти перебувають у США й Великобританії, а розподілені команди фахівців — у центрах розробки в Росії, Україні, Польщі, Аргентині й Болгарії.
В 2018 році Dataart поставив черговий фінансовий рекорд — виторг компанії досягся $140 мільйонів. До команди приєдналися 400 людей. Укладені договори більш ніж з 30 новими клієнтами з індустрії фінансів, подорожей, медіа, блокчейн і медицини, включаючи великих замовників Aicure, Omnicomm і Clinicall.
Усередині Dataart розроблена власна освітня структура, яка складається із трьох блоків — технологічного, менеджерського і язикового — і спрямована на те, щоб співробітники безкоштовно підвищували свою нинішню кваліфікацію або одержували нову.
Зараз у бібліотеці близько сотні власних курсів, які вчать тому, що використовується в реальних проектах. Курси розробляють досвідчені фахівці, які підбирають теоретичний контент — відеолекції, тексти, онлайн-довідники, — і становлять підсумкові завдання
Усередині мережі компаній створена власна структура, призначена для навчання колег. Зараз в Dataart розроблене більш 80 курсів по різних технологіях і напрямкам. Більшість із них мають на увазі, що людей самостійно розбирається в навчальному матеріалі, а потім виконує тестове завдання. Усі створені нашими експертами програми орієнтовані на практичні потреби Dataart і розвиток конкретних навичок наших колег.
Програма навчання англійському розроблена спеціально для Dataart і націлена на розвиток навичок спілкування. Заняття проводяться в невеликих групах, короткими циклами, що дозволяє регулярно аналізувати процес і оперативно його коректувати.
Навколо найцікавіших і затребуваних технологій і напрямків формуються групи технічних експертів. Центри компетенцій активно допомагають у просуванні сервісів, знань і досвіду, надають маркетингову підтримку індустріальним практикам. Крім того, учасники центрів пишуть статті для блогів і медіа, розробляють навчальні курси, займаються моніторингом тенденцій обраної галузі, беруть участь у конференціях.
Цифри й факти
2600+ - загальна кількість фахівців Dataart
$140 000 000 - сукупний світовий оберт усіх компаній мережі Dataart в 2018 році 20 - центрів розробки й продажів в 10 країнах Б
Більш 3500 - реалізованих проектів.