Головна

Structure / Кафедри університету / Хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції / Новини кафедри / Обговорення освітніх програм кафедри ХТЕБХП другого (магістерського) рівня вищої освіти

Обговорення освітніх програм кафедри ХТЕБХП другого (магістерського) рівня вищої освіти

Попри війну, евакуацію, матеріальні труднощі кафедра ХТЕБХП ставить перед собою завдання не лише збереження контингенту, збереження якості навчання, але й удосконалення освітніх програм шляхом їх обговорення зі стейкхолдерами та академічною спільнотою.

24 лютого та 3 березня 2023 року гарантами освітніх програм, викладачами кафедри хімічних технологій, експертизи і безпеки харчової продукції було проведено зустріч зі студентами – здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти з метою обговорення освітніх програм:

– «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів» спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія;

– «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» спеціальності 181 Харчові технології.

На зустрічі були присутні гаранти освітніх програм, викладачі кафедри та магістри 1 курсу.

Гаранти освітніх програм к.т.н., доцент Людмила Салєба (ОП Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів) та к.т.н., доцент Олександра Куник (ОП Технологічна експертиза та безпека харчової продукції) ознайомили здобувачів зі структурою освітніх програм, особливостями (унікальністю), фаховими компетентностями та програмними результатами, переліком обов’язкових і вибіркових компонент, структурно-логічною схемою. Під час презентації освітніх програм було зроблено акцент на необхідності посилення наукової складової магістерських програм, обов’язковості виконання таких освітніх компонент як виробнича практика та кваліфікаційна робота магістра.

В процесі обговорення було проведено аналіз збалансованості між обов’язковою і вибірковою частиною компонент освітніх програм, можливість обирати здобувачами дисципліни з каталогу, розміщеному на сайті університету, бачення і розуміння професійних компетентностей.

Магістри відповіли на питання, які дисципліни на їх думку є найбільш актуальними для досягнення програмних результатів, які вони б хотіли бачити у переліку вибіркових з метою досягнення навичок soft skills та кращого працевлаштування. Здобувачами освіти спеціальності 181 Харчові технології було запропоновано внести до переліку освітніх компонент «Управління якістю» та в каталог дисциплін за вибором «Основи молекулярної кухні». Було відмічено, що можливістю для подальшого розвитку ОП є поєднання практичної підготовки на виробництві з теорією, залучення різних онлайн ресурсів, а також вимушена міжнародна мобільність студентів і викладачів, що сприяє співпраці з іншими університетами і компаніями.

Запрошуємо всіх стейкхолдерів (здобувачів вищої освіти, випускників освітніх програм, роботодавців, представників академічної спільноти) зробити пропозиції для покращення освітніх програм.