Головна

Structure / Кафедри університету / Department of Economics, Entrepreneurship and Economic Security / Department news and events / Студенти спеціальності 051 «Економіка» доєдналися до участі у Всеукраїнському круглому столі

Студенти спеціальності 051 «Економіка» доєдналися до участі у Всеукраїнському круглому столі

У межах реалізації програми стратегічного партнерства та розвитку співпраці закладів освіти з бізнесом команда студентів Херсонського національного технічного університету спеціальності 051 «Економіка» – учасників постійно діючого студентського наукового гуртка «Економіст» у складі:

- Ткачук Богдани (здобувачки освітнього ступеню «магістр» освітньо-професійної програми «Економічна безпека»);

- Данюка Дмитра (здобувача освітнього ступеню «бакалавр» освітньо-професійної програми «Економіка підприємства і бізнес-аналітика»);

- Мороза Дмитра (здобувача освітнього ступеню «молодший бакалавр» освітньо-професійної програми «Економіка»)

під керівництвом доцента кафедри економіки, підприємництва та економічної безпеки Олійник Наталії Миколаївни брали участь у роботі ХVІ Всеукраїнського круглого столу «Якість підготовки менеджерів: принципи, технології, перспективи», організованого та проведеного Державним торговельно-економічним університетом у форматі Zoоm-конференції в секції «Трансформація кадрової політики та бренду роботодавця в умовах воєнного стану».

На цьогорічному науковому заході було 75 учасників, які є представниками шести регіонів України: Київської області та м. Києва, Вінницької, Закарпатської, Львівської, Тернопільської, Херсонської областей, українських компаній (ТОВ «Євро-Транс Україна», ТОВ «МНС ІНВЕСТМЕНТ», ТОВ «Українські інформаційні технології», ТОВ «БЮРО ВИН», ТОВ «Баренс Агрiком», ТОВ «ЕДБ» та ін.), Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», викладачі та науковці десяти провідних університетів України.

 
     
 
     

Учасники круглого столу одностайно ухвалили рішення про актуальність постійного внесення змін до змісту освітніх програм та навчальних дисциплін, використання міжнародного досвіду реалізації концепції Lifelong learning, набуття диджитал-компетентностей, гнучкого й оперативного реагування на нові ринкові виклики перед громадянським суспільством.