Scientific / Структурні підрозділи / Відділ з навчально-наукової роботи і міжнародної діяльності / Erasmus+ / Erasmus+ / Тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D» для викладачів та співробітників університету |
Тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D» для викладачів та співробітників університету
З 18 по 19 травня 2017 року в Херсонському національному технічному університеті відбувся тренінг «Розробка комп’ютерних ігор в Unity 3D».
Участь у дводенних тренінгах взяли 18 викладачів та співробітників кафедр «Інформаційних технологій», «Інформатики і комп’ютерних наук» та «Технічної кібернетики» ХНТУ.
В перший день тренінгу, який пройшов під керівництвом к.т.н., доцента Ляшенко О.М., учасникам було запропоновано пройти тест Бартла, за допомогою якого кожен з присутніх визначив свій ігровий психотип.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image001138/295835-1-ukr-UA/image001_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image003140/295839-1-ukr-UA/image003_ultralarge.jpg)
Учасники тренінгу також ознайомились з основними можливостями та перевагами використання Unity 3D для розробки ігрових додатків та отримали навички роботи з інтерфейсом та інструментальним середовищем Unity 3D на практичній частині тренінгу.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image005114/295843-1-ukr-UA/image005_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image00791/295847-1-ukr-UA/image007_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image00974/295851-1-ukr-UA/image009_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image01164/295863-1-ukr-UA/image011_ultralarge.jpg)
Другий день тренінгу пройшов під керівництвом к.т.н., доцента Кирийчука Д.Л. та видався дуже насиченим корисною практичною інформацією з розробки ігрових додатків в Unity 3D.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image01355/295867-1-ukr-UA/image013_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image01535/295871-1-ukr-UA/image015_ultralarge.jpg)
На практичній частині тренінгу учасники ознайомилися з властивостями та методами роботи з базовими 3D-об'єктами, технологією моделювання фізичних властивостей твердих тіл, працювали зі світлом і камерою. Отримали навички програмування руху 3D-об'єктів на мові С# та розробили текстовий інтерфейс гри. Наприкінці учасникам було запропоновано здійснити збірку проекту під ОС Windows.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image01735/295875-1-ukr-UA/image017_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image01926/295879-1-ukr-UA/image019_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image02120/295883-1-ukr-UA/image021_ultralarge.jpg)
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/image02318/295887-1-ukr-UA/image023_ultralarge.jpg)
GameHub команда дякує всім учасникам тренінгу за активність і дружню інтелектуальну атмосферу та висловлює сподівання, що отримані під час тренінгу вміння та навички допоможуть ефективно використовувати ігровий підхід у навчанні!