Головна

About University / Новини університету / Презентація ігрових проєктів

Презентація ігрових проєктів

Наприкінці червня 2021 р. студенти спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» презентували власні ігрові проєкти, які було створено в межах дисципліни «Основи програмування» мовами С та С++ під керівництвом к.т.н., доцента кафедри програмних засобів і технологій Д.Л. Кирийчука.

Заняття відбувалися в комп’ютерному класі з лабораторією GameLab ХНТУ, яка обладнана комп’ютерною технікою та спеціалізованими засобами, що дозволяють створювати сучасні звукові та візуальні матеріали та використовується при розробці ігрового програмного забезпечення.

Обладнання лабораторії отримано в межах виконання міжнародного проекту «GameHub: Співробітництво між університетами та підприємствами у сфері гральної індустрії в Україні програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти (№561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP).

Привітала студентів заступник декана інформаційних технологій та дизайну М.Е. Фролова. Яка зазначила, що виконання таких проектів важливе для становлення майбутніх фахівців, адже вони вчяться працювати в команді, розвивають здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях, а також здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

Комісією у складі: д.т.н., професора М.В. Жарікової, к.т.н., доцентів Д.Л. Кирийчука та О.М. Ляшенко було відзначено такі найкращі проекти:

  1. Ястребова О.Ю. «Розробка комп'ютерної гри у жанрі Платформер».
  2. Плутенко Д.В. «Розробка гри «Судоку» з використанням принципів ООП».
  3. Куліта О.О. «Розробка гри «Adventure Quest».
  4. Рогатовська А.А. «Розробка логічної гри «П'ятнашки» з моделюванням евристичних алгоритмів».
  5. Пушин В.О. «Розробка консольної гри «Хрестики-​нулики» мовою С++».
  6. Мирилко А.І. «Розробка логічної гри «Крапки».