Головна

About University / Новини університету / ВІДБУЛАСЬ І МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ЄВРОПЕЙСЬКЕ МАЙБУТНЄ: ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІ СТУДІЇ» ПРИСВЯЧЕНА ДНЮ ЄВРОПИ

ВІДБУЛАСЬ І МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ЄВРОПЕЙСЬКЕ МАЙБУТНЄ: ФІЛОСОФСЬКО-ОСВІТНІ СТУДІЇ» ПРИСВЯЧЕНА ДНЮ ЄВРОПИ

У День Європи в Херсонському національному технічному університеті відбулась І міжнародна науково-практична конференція «Європейське майбутнє: філософсько-освітні студії».

Участь у конференції взяли біля трьохсот учасників, у тому числі з п’яти іноземних країн, від Сполучених Штатів Америки до Нової Зеландії. Під час роботи конференції були проаналізовані: проблеми філософії освіти, виховання, мови, історії, математики, економіки, права, штучного інтелекту, екології, здоров’я, політики, спілкування, а також ЗМІ, комунікації, дезінформації та педагогіки вищої школи.

Після вступних слів організаторів конференції Берегової Галини, Чепелюк Олени, Асакавічюте Вайди та Венгер Олени, учасники конференції зробили доповіді про такі актуальні філософські проблеми як: «Сучасна філософія освіти як фактор впливу на політику» (Бойко А.), «Європа як домашнє завдання України: навчитися і навчати» (Бойченко М.), «Shaping the future of learning: policy strategies for blended education and the role of metaverse» (Kovaitė K., Butvilas T., Šūmakaris P.), «Сучасні європейські підходи до викладання філософії в Україні» (Брітченко І.), «Educating students for the super-complex future: the importance of collaboration, self-directedness and organizational learning capability» (Leščinskij R., Šliogerienė J.), «A philosophy of harmony in abstraction – sculpting virtual and real worlds» (Gatfield G.), «Вітгенштайн versus фреге: дві стратегії розвитку філософії мови» (Загороднюк В.), «Філософія грошей – феномен реальності» (Танклевська Н.), «Біофілософські обертони штучного інтелекту: що він для людства – троянський кінь або нитка Аріадни»? (Костючков С.), «The scholastic theory of just war and it„s relevance nowadays» (Valatka V., Asakavičiūtė V.), «Вплив війни на освітній процес в Україні та за її межами» (Терепищий С.), «Filozoficzne podstawy współpracy naukowej między polską i ukrainą w dobie agresji militarnej federacji rosyjskiej na przykładzie uniwersytetu opolskiego» (Andruszkiewicz F.) та ін.

Також активну участь у роботі конференції взяли науково-педагогічні працівники та студенти Херсонського національного технічного університету.

Під час роботи конференції науковці презентували результати власних досліджень, вели бурхливі дискусії, прогнозували розвиток людства у майбутньому.