Structure / Кафедри університету / Автоматизації, робототехніки і мехатроніки / Новини кафедри / Педагогічна практика аспірантів з елементами розвитку іноземно-мовної підготовки за фахом |
Педагогічна практика аспірантів з елементами розвитку іноземно-мовної підготовки за фахом
Created 17.10.2021 21:04
Педагогічна практика, зміст якої регулюється Положенням «Про педагогічну практику аспірантів ХНТУ» затвердженого 03.03.2020 р. має на меті формування вмінь та якостей у здобувачів третього рівня освіти – майбутнього науково-педагогічного працівника. Тому на кафедрі Автоматизації, робототехніки і мехатроніки приділяють глибоку увагу даній освітній компоненті, що передбачено як розробленими освітньо-науковими програмами, так і відповідними навчальними планами підготовки аспірантів.
У поточному навчальному році проходить педагогічну практику аспірантка 3 курсу навчання Клюєва Олександра, освітньо-наукової програми «Матеріалознавство» , за відповідною спеціальністю 132-Матеріалознавство, яка, готуючись до проведення аудиторних занять, за власної ініціативи запропонувала провести відкрите заняття англійською мовою на тему "Types of corrosion and testing metals methods for corrosion resistance" для студентів старших курсів, що, до речі, на пряму пов’язано з темою дисертації та дослідженнями аспірантки. Заняття відбулося 12 жовтня у приміщенні коворкінгу ХНТУ.
|
|
|
На занятті були присутні студенти груп: 4ІМ, 2ІМ, 4М, 2М (спеціальностей 131 та 133), викладачі: д.т.н. Дмитрієв Д.О. (гарант ОНП «Матеріалознавство»), к.т.н. Русанов С.А. (науковий керівник), к.т.н. Бергер Є.Е. (гарант ОНП «Галузеве машинобування»), старший викладач Грубнік О.В., аспірант Питайло О.Ю., завідувач навчальними лабораторіями Осадчук В.С.
|
|
|
|
Структура заняття передбачало презентацію із застосуванням мультимедійної техніки, розкриття визначень, щодо типів корозії, причини виникнення і пояснения природи корозійних процесів, демонстрацію реальних зразків корозійного пошкодження металів, інтерактивний діалог на англійській мові про сутність розглянутих явищ, контрольні питання і відповіді для більш якісного засвоєння матеріалу.
Висновки про результати такого заняття надали викладачі кафедри науковому керівнику аспірантки Клюєвої О.О. і можна сказати, що вони, в більшості, були дуже схвальними, а враження від заняття позитивними. Проведення таких занять англійською мовою надає можливість студентам згадати правила граматики, дізнатися нові визначення і описи за фахом англійською мовою, а також спробувати власні сили у мовній підготовці , поглибити знання та підвищити рівень знання англійської мови за професійним спрямуванням.
Бажаємо аспірантці Клюєвій О.О. успішного проходження педагогічної практики і затвердження звіту на кафедрі.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|