Structure / Кафедри університету / Хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції / Новини кафедри / Гостьова лекція для здобувачів освіти від ТОВ «ІНВЕРАН» |
Гостьова лекція для здобувачів освіти від ТОВ «ІНВЕРАН»
Created 01.06.2024 18:33
29 травня 2024 р. для здобувачів освіти була проведена лекція керівником відділу маркетингу Євгенії Макаренко ТОВ «Інверан» про головні маркетингові тенденції на ринку косметичної сировини на тему: «Глобальні тренди краси та особистого догляду. "По слідах" in-cosmetics 2024».
На лекції були присутні здобувачі освіти ОП «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів», ОП «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» і викладачі кафедри хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції к.т.н., доц. Салєба Л.В., к.т.н., доц. Рацук М.Є., Юрова Т.А., Морозова О.М., а також здобувачі ОП «Маркетинг» та ОП «Бізнес-адміністрування» і к.е.н., доц. кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Кокорєва О.В.
ТОВ «Інверан» є найбільшим постачальником та виробником сировини для косметичної, харчової, фармацевтичної галузей промисловості, виробників побутової хімії, лакофарбової та інших галузей. Компанія запустила під час війни виробництво жирних та ефірних олій.
Лекція була побудована як огляд поточних тенденцій щодо ринку сировини саме для косметичної продукції по результатах виставки In-cosmetics Global 2024, яка відбулася 16–18 квітня 2024 р. у м. Париж за участі спеціалістів провідних світових виробників косметичної сировини BASF та Givaudan. Також у лекції було надано огляд поточних тенденцій у поведінці споживачів та їх впливу на маркетинг і інновації у сфері краси та особистого догляду, зростання ролі штучного інтелекту та його вплив на основні тренди 2024 року.
Євгенія Макаренко виділила і докладно розповіла про основні рушійні тренди ринку краси і харчової індустрії 2024–2025 – поєднання науки, інновацій і сталого розвитку: Нейро-сяйво (концепція єдності психічного самопочуття і зовнішнього вигляду); Краса-ШІ (як штучний інтелект трансформує індустрію, роблячи її більш інноваційною і доступною) і Витончена простота (споживачі вимагають високоякісних ефективних і водночас простих і зрозумілих продуктів).
«Наразі створено певні наративи у споживацькому середовищі – гігантський квантовий стрибок у розвитку штучного інтелекту, зміцнення зв’язку розуму та шкіри та залучення ШІ; перевантаження від потоку інформації, потоку товарів, люди втомлені…» – зауважила Євгенія Макаренко і це має бути враховано виробниками споживчих товарів, маркетологами.
Майбутнім спеціалістам технологам, маркетологам важливо розуміти світові тенденції для того щоб розвиватися, створювати нове та розуміти як можна продати свою ідею чи продукт, чи свої знання.
Кафедра ХТЕБХП вдячна керівнику відділу маркетингу Євгенії Макаренко ТОВ «Інверан» (https://inveran.com.ua/) за змістовну лекцію, яка надала знання здобувачам освіти для фахового розвитку, розуміння в пошуку інгредієнтів та розробки інноваційних косметичних виробів наступного покоління.