About University / Новини університету / ХНТУ В ЕСТОНІЇ: ФІНАЛЬНА ЗУСТРІЧ В РАМКАХ ПРОЄКТУ «ПІДТРИМКА ВИЗНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ» («QUARSU») |
ХНТУ В ЕСТОНІЇ: ФІНАЛЬНА ЗУСТРІЧ В РАМКАХ ПРОЄКТУ «ПІДТРИМКА ВИЗНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ» («QUARSU»)
Created 14.11.2024 09:41
Делегація ХНТУ дослідила досвід Таллінського університету прикладних наук (TTK UAS) в Естонії у сфері визнання кваліфікацій та управління якістю освіти. Навчальний візит, який проходив з 04 по 08 листопада, є частиною співпраці ХНТУ з європейськими закладами освіти в рамках міжнародного проєкту «QuaRSU», що фінансується за програмою Erasmus+.
Захід зібрав представників університетів-партнерів для обміну досвідом та обговорення фінальних кроків у реалізації проєкту, який спрямований на посилення ролі вищої освіти у суспільстві шляхом розвитку системи визнання кваліфікацій в Україні.
В рамках цієї зустрічі науковці ХНТУ презентували розроблені тренінгові навчальні курси з підтримки визнання результатів попереднього навчання, зокрема отриманих під час формальної, неформальної та інформальної освіти. На завершення зустрічі представниками ЗВО-партнерів та Федерації роботодавців України було підписано декларацію про заснування Української мережі визнання попереднього навчання.
До складу делегації ХНТУ, яка бере участь у зустрічах у Таллінні, увійшли: перший проректор Марія Артеменко, проректор з навчальної роботи Володимир Шерстюк, начальник навчального відділу Ірина Погребняк, завідувачка кафедри фінансів, обліку та оподаткування Лариса Сідельникова, в.о. завідувача кафедри автоматизації, робототехніки та мехатроніки Ігор Сєліверстов, доцент кафедри товарознавства, стандартизації та сертифікації Євген Калінський, старший викладач кафедри програмних засобів та технологій Олег Артеменко.
Під час візиту представники ХНТУ також ознайомилися з досвідом естонських колег у питаннях визнання кваліфікацій та внутрішнього забезпечення якості, налагодили контакти для подальшої співпраці в науковій та освітній сфері.
|
|
|
|