About University / Новини університету / Наукова ініціатива кафедри менеджменту та маркетингу |
Наукова ініціатива кафедри менеджменту та маркетингу
Created 05.12.2017 13:44
Важливою ініціативою викладачів кафедри менеджменту та маркетингу до 20-ча факультету міжнародних економічних відносин, управління та бізнесу Херсонського національного технічного університету стало видання міжнародної колективної монографії «Теоретико-методологічні основи управління бізнес-процесами в умовах соціальних змін і трансформації економічних інституцій» та проведення 15 листопада 2017 року Інтернет-конференції «Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект» в режимі вебінару – сучасному форматі онлайн-семінарів.
Відкриваючи веб-конференцію, проректор з наукової роботи, завідувач кафедри менеджменту та маркетингу Савіна Галина Григорівна наголосила, що ціннісні підходи до становлення інформаційного суспільства і обмеженість ресурсів вносять докорінні зміни в структуру економіки, методологію і практику менеджменту, форми наукових дослідженьі навчаннята інструменти підготовки конкурентоспроможних фахівців, тому потрібно активно впроваджувати сучасні канали науково-практичного спілкування і обміну досвідом. Окрім ХНТУ, онлайн-формат конференції дозволив прийняти участь 130 науковцям провідних вишів України: Київського національного економічного університетуімені Вадима Гетьмана, Чернігівського національного технологічного університету, Хмельницького національного університету і Херсонського державного аграрного університету.


Такий спосіб організації зустрічей онлайнбув схвалений і регіональними фахівцями бізнесу.В межах конференції були обговорені актуальні питання розвитку національної економіки, управління інноваційно-інвестиційною діяльністю і економічною безпекою підприємств,фінансового,стратегічного та антикризового менеджменту, сформовані напрямки підвищення ефективності функціонування соціально-орієнтованого бізнесу, соціалізації та гуманізації бізнес-процесів в умовах інформаціоналізму.Представники бізнесу поділилися позитивним досвідом впровадження сучасних технологій логістичного управління, ефективного маркетингу та електронної торгівлі.

