About University / Новини університету / ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Created 09.09.2022 15:48
Доцент кафедри зовнішньоекономічної діяльності, кандидат економічних наук Федорова Надія з жовтня 2021 по серпень 2022 року навчалась в естонському Інституті маркетингу за програмою «Service Export Ukraine».
Програма Service Export Ukraine розроблена Інститутом маркетингу (Естонія) у співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту України. Програма фінансувалась Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Освітня програма включає 8 модулів, які дають комплексне та системне розуміння про те, з чого складається експортна діяльність підприємства сфери послуг, як почати експортувати чи інтенсифікувати свою експортну діяльність:
МОДУЛЬ 1 Чим відрізняється експорт продукції та послуг? Бізнес-стратегії для сервісних компаній.
МОДУЛЬ 2 Моделі виходу на зовнішній ринок: звичайні та цифрові.
МОДУЛЬ 3 Аналіз попиту на послуги на міжнародному ринку. Вибір ринку для експорту.
МОДУЛЬ 4 Дизайн послуги на експорт. Діджиталізація та інновація послуг. Створення пілотного проєкту.
МОДУЛЬ 5 Стратегії ціноутворення в експорті послуг. Управління коливаннями попиту та прибутковістю.
МОДУЛЬ 6 Надання послуг на міжнародних ринках. Подолання бар'єрів для виходу, управління якістю на міжнародному рівні.
МОДУЛЬ 7 Маркетинг та продаж послуг на міжнародному ринку. Брендинг та сторітеллінг. Формування обізнаності та довіри. Управління ключовими клієнтами.
МОДУЛЬ 8 Підготовка та планування експорту послуг: план продажів, витрат, руху грошових потоків. Розрахунок рентабельності інвестицій.
Тренерами програми стали провідні фахівці Європейського союзу: Anu-Mall Naarits - CEO Інституту маркетингу, консультант зі стратегічного маркетингу; Martina Vazzoler - засновниця @E-Italy, консультант з маркетингу та експорту цифрових послуг, спеціаліст у сфері цифрового маркетингу, авторка книги #Homodigitalis; Artem Daniliants - фахівець з онлайн-маркетингу у світі цифрового маркетингу, SEO, електронної комерції та технологій і засновник LumoLink; Prof. Dr. Uwe Sponholz – професор Університету прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт (Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt) та багато інших.
У програмі взяли участь підприємці у сфері послуг, економісти, маркетологи, фахівці з зовнішньоекономічної діяльності. Викладання проходило англійською мовою.