Головна

About University / Новини університету / РЕКТОР ХНТУ ОЛЕНА ЧЕПЕЛЮК – СПІКЕР МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЕКСПЕРТИЗИ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ УКРАЇНИ» В НАУКМА

РЕКТОР ХНТУ ОЛЕНА ЧЕПЕЛЮК – СПІКЕР МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЕКСПЕРТИЗИ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ УКРАЇНИ» В НАУКМА

05 червня 2025 року в Києві на базі Національного університету «Києво-Могилянська академія» відбулася Міжнародна науково-практична конференція «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЕКСПЕРТИЗИ ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ УКРАЇНИ». Серед організаторів заходу – МОН, НАЗЯВО, Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти, Інститут демографії та проблем якості життя НАН України, Центр Східноєвропейських студій Варшавського університету, Інститут політичних наук та міжнародних відносин Ягеллонського університету, Kyiv Mohyla Foundation of America (США).

Конференція стала майданчиком для фахової дискусії та обміну ідеями щодо актуальної теми міждисциплінарних рішень у процесі відродження та розбудови України. Перелік питань, яким були присвячені дискусії, включав в себе кроссекторальне економічне відновлення, відкритий діалог суспільства з державою, освітній менеджмент і дипломатичні практики, а також молодіжне лідерство для розвитку України.

Основний акцент виступів пленарного засідання був на виключній ролі людського капіталу у відновлені країни, його підготовки, в тому числі за концепцією освіти впродовж життя, ролі бізнес-спільнот.

Окрема дискусія була присвячена освітньому менеджменту. Одним із запрошених спікерів стала ректорка ХНТУ Олена Чепелюк. Разом з іншими експертами: Оленою Єременко, заступницею Голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Тетяною Вакуленко, директоркою Українського центру оцінювання якості освіти, Оленою Святенко, заступницею начальника управління Державної служби якості освіти України під професійним модеруванням Тетяни Нагорняк, декана факультету «Києво-Могилянська школа професійної та неперервної освіти», учасники шукали відповідей на питання щодо ролі та форми освіти в довгостроковій перспективі розвитку держави, проблем, що їх очікують освітяни в найближчому періоді, стратегічних рішень в освітній галузі та інституцій, залучення яких є необхідним для їх реалізації.

Так, об’єднуючи знання та експертність з різних галузей та дисциплін, провідні фахівці, науковці та освітяни України і Польщі шукали найкращі шляхи та інструменти для вирішення складних завдань щодо ефективного управління у відновленні та трансформації країни.