About University / Новини університету / ВОРКШОП ВІД «LIFECELL УКРАЇНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ |
ВОРКШОП ВІД «LIFECELL УКРАЇНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ
Created 18.06.2024 11:51
28 травня 2024 року відбувся воркшоп «Індивідуальний брендинг в соціальних мережах», ініціатором і організатором події став оператор мобільного зв’язку «Lifecell Україна».
Під час воркшопу здобувачі вищої освіти дізнались про:
- особистий бренд і навіщо він потрібний;
- архетипи особистості та їх роль у формуванні бренду;
- аналіз архетипів та їх взаємозв'язок з брендом;
- послідовність створення бренду.
Студенти кафедри менеджменту, маркетингу і туризму спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» підхопили ініціативу та отримали практичний досвід з оптимізації профілів, а також отримали тижневе завдання з оформлення Linkedln.
Дякуємо компанії «Lifecell Україна» за надану можливість отримати нові знання та досвід, змогу пізнати креативні стратегії розвитку особистого бренду та змогу застосувати їх на практиці!