Головна

About University / Новини університету / Засновники бренду «Тато на кухні» зустрілись зі студентами-учасниками проєкту «Підприємницький університет»

Засновники бренду «Тато на кухні» зустрілись зі студентами-учасниками проєкту «Підприємницький університет»

Засновники бренду «Тато на кухні» зустрілись зі студентами-учасниками проєкту «Підприємницький університет» в рамках практичного заняття дисципліни «Інноваційне підприємництво та управління стартап-проєктами».

Для майбутніх страртаперів критично важливим є знайомство з тими, хто вже успішно реалізує власні амбітні ідеї, учасниками стратап екосистеми міста, засновниками та власниками брендів. Першими підтримати, надихнути та поділитись досвідом завітали засновники бренду «Тато на кухні» (@tatonakuhni) Марія Вишневська та Сергій Багненко. Марія має 5 років досвіду роботи у німецький стартап екосистемі на посаді Head of product, Сергій – 10 років у ресторанному бізнесі на посадах від арт-директора до власника, організатора форума PROресторан.

Сергій та Марія розповіли історію про те, як все починалось і відповіли студентам на їх найперше питання «Чому хумус?», познайомили із технологією його виготовлення та дали погляд зсередини на свій бренд. У ході заняття студенти дізнались про те, як створювався образ бренду, про довгий шлях дослідження ринку та пошуку відповідної стратегії, про особливості просування та комунікації зі споживачами, про перспективи розвитку компанії.

Інтерактивність заняттю додали невимушена атмосфера, зацікавленість студентів у тематиці та перспектива отримати смачний гумус за найбільш влучні та цікаві питання. Тепер всі учасники проєкту знають: «ЯКЩО ЩО – ТО ХУМУС!»