About University / Новини університету / Зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» з фахівцями-практиками Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза» |
![](/var/ezwebin_site/storage/images/pro-universitet2/novini-universitetu/zustrich-zdobuvachiv-vischoyi-osviti-opp-marketing-z-fahivcyami-praktikami-tojota-centr-herson-avto-plaza/529950-1-ukr-UA/Zustrich-zdobuvachiv-vischoyi-osviti-OPP-Marketing-z-fahivcyami-praktikami-Tojota-Centr-Herson-Avto-Plaza_medium.jpg)
Зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» з фахівцями-практиками Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза»
Created 13.10.2021 11:01
05.10.2021 року здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» відвівали офіційний дилерський центр з продажу та обслуговування автомобілів Toyota в Херсонській області – Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза».
Автомобільний Центр Тойота «Авто-Плаза» відповідає всім високим корпоративним стандартам Toyota та обслуговує клієнтів за концептуальним підходом «атмосфера-автомобіль-сервіс-запчастини». Досвідчені фахівці компанії в короткі терміни готові надати необхідну інформацію про автомобіль, провести тест-драйв і зробити покупку простою та комфортною, а сервісна служба знайде та усуне будь-яку проблему автомобіля.
У заході прийняли участь студенти ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: в.о. зав. кафедри, к.е.н., доц. Р.М. Набока, к.е.н, доц. В.В. Шукліна, ст. викл. О.О.Чепурова.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/foto-118/529956-1-ukr-UA/Foto-1_ultralarge.jpg)
Зустріч зі студентами проводила керівниця відділу маркетингу Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза» Руслана Калінчева. Вона розповіла про історію компанії, акцентувала увагу на моделі організації та завданнях відділу маркетингу, поділилася власним досвідом професійного зростання зі слухачами.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/foto-215/529960-1-ukr-UA/Foto-2_ultralarge.jpg)
Під час зустрічі Руслана розповіла студентам про актуалізацію таких навичок професійної компетенції в практиці маркетингу як здатність використовувати сучасний маркетинговий інструментарій для розв’язання стратегічних, тактичних і оперативних завдань, проведення аналітичних досліджень, розробки програм управління товарною і комунікаційною політикою з метою пошуку проблеми і розробки економічно обґрунтованих шляхів її вирішення в короткий термін часу, ініціювання.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/foto-312/529964-1-ukr-UA/Foto-3_ultralarge.jpg)
Керівниця відділу маркетингу також запросила до розмови свою колегу Антоніну Ніколенко, яка одночасно є студенткою і працює в компанії, відповідає за розвиток маркетингових комунікацій, генерацію ідей, нестандартних підходів і рішень, творчу діяльність щодо формування рекламних звернень, інноваційних маркетингових пропозицій в сфері SMM.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/foto-410/529968-1-ukr-UA/Foto-4_ultralarge.jpg)
Відповідаючи на питання студентів, Антоніна підкреслила важливість в практичній роботі інтернет-маркетолога вміння використовувати програмне забезпечення (як загального профілю, так і спеціалізоване), здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій, пакетів прикладних програм, інноваційне мислення по відношенню до кожної категорії споживачів.
Довірлива атмосфера зустрічі сприяла конструктивному обміну думками учасників щодо популярності професії, змісту освітньої програми і методів навчання студентів. Наприкінці зустрічі сторони висловили зацікавленість у подальшій співпраці, обмінялися контактами, студенти мали можливість ознайомитися з новими моделями автомобілів Тойота.
![](/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/foto-58/529972-1-ukr-UA/Foto-5_ultralarge.jpg)
Щиро дякуємо керівництву Автомобільного Центру Тойота Херсон «Авто-Плаза» та відділу маркетингу за проведений захід!