Головна

Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / 242 «Туризм і рекреація» / Наукова складова ОП: Наукові публікації студентів

Наукова складова ОП: Наукові публікації студентів

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ

спеціальності 242 «Туризм» ОП «Туризм»

гр. 5ТУР

гр. 5зТУР

  1. Зінов’єва І.С.

1. Чучуваткіна Н.А.

  1. Рудь Д.В.

2. Ковлаков А.В

1. Зінов’єва І.С. Ефективність використання номерного фонду підприємств санаторно-курортного типу / І.С. Зінов’єва, О.Є. Воскресенська // Молодий вчений. – № 2 (78). – 2020. – С. 340–346.

2. Зінов’єва І.С. Сучасні методи оцінки ефективності менеджменту персоналу на підприємстві / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Вісник ХНТУ. – 2020. – № 1(72). – Ч. 2. – С. 57–62.

3. Зінов’єва І.С. Сучасні методи планування діяльності туристичних підприємств / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Економіка сьогодення: актуальні питання та інноваційні аспекти: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 25 липня 2020 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2020. – С.119–122.

4. Зінов’єва І.С. Класифікація інноваційних технологій у сфері туризму / І.С. Зінов’єва, Ю.О. Джерелюк // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів і права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 7 травня 2020 р.). – Полтава: ЦФЕНД, 2020. – Ч. 9. – С. 42–44.

5. Рудь Д.В. Лідерство і мотивація в туристичних організаціях / Д.В. Рудь,
Ю.О. Джерелюк // Проблеми формування та стабілізації регіональної економіки: збірник матеріалів Міжнародній науково-практичній конференції (м. Дніпро, 29 серпня 2020 року) / Дніпро: НО «Перспектива», 2020. – С. 34–37.

6. Рудь Д.В. Перспективні напрями інноваційної діяльності туристичних підприємств / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Актуальні проблеми економіки, обліку, менеджменту та права: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 16 вересня 2020 р.). – Полтава: ЦФЕНД, 2020. – С. 54–56.

7. Чучуваткіна Н.А. Управління поведінкою споживача при реалізації туристичних продуктів / Н.А. Чучуваткіна, О.І. Зайцева // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

8. Ковлаков А.В. Бізнес-планування сфер маркетингового впливу туристичного підприємства / А.В. Ковлаков, О.І. Зайцева // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

9. Чучуваткіна Н.А. Аналітична оцінка бізнес-процесів туристичного підприємства / Н.А. Чучуваткіна, О.Є. Воскресенська // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

10. Рудь Д.В. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

11. Рудь Д.В. Сучасні підходи до вимірювання показників якості туристичних продуктів / Д.В. Рудь, О Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

12. Зінов’єва І.С. Використання інформаційно-інноваційних технологій в процесах туристичного обслуговування / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

13. Зінов’єва І.С. Особливості планування кадрового забезпечення діяльності туристичного підприємства / І.С. Зінов’єва // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

14. Зінов’єва І.С. Оцінка задоволеності споживачів якістю туристичних послуг / Ю.О. Джерелюк, І.С. Зінов’єва // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

15. Рудь Д.В. Сучасні підходи до оцінювання ефективності управління на туристичному підприємстві / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

16. Зінов’єва І.С. Показники оцінювання ефективності менеджменту на туристичному підприємстві / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

17. Чучуваткіна Н.А. Формування маркетингової стратегії на туристичному підприємстві / Н.А. Чучуваткіна, О.І. Зайцева // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

18. Зінов’єва І.С., Методика вимірювання цінності брендів туристичних підприємств / Зінов’єва І.С., О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

19. Ковлаков А.В. Медіапланування в туристичному еко-бізнесі / А.В. Ковлаков, О.І. Зайцева // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

20. Зінов’єва І.С. Теоретико-методологічні особливості бренд-менеджменту туристичних підприємств. / І.С. Зінов’єва, О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.

21. Рудь Д.В. Державне регулювання розвитку туристичної сфери: міжнародний та вітчизняний досвід / Д.В. Рудь, О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.