Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / 242 «Туризм і рекреація» / Наукова складова ОП: Наукові публікації студентів |
Наукова складова ОП: Наукові публікації студентів
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ
спеціальності 242 «Туризм» ОП «Туризм»
гр. 5ТУР |
гр. 5зТУР |
|
1. Чучуваткіна Н.А. |
|
2. Ковлаков А.В |
1. Зінов’єва І.С. Ефективність використання номерного фонду підприємств санаторно-курортного типу / І.С. Зінов’єва, О.Є. Воскресенська // Молодий вчений. – № 2 (78). – 2020. – С. 340–346.
2. Зінов’єва І.С. Сучасні методи оцінки ефективності менеджменту персоналу на підприємстві / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Вісник ХНТУ. – 2020. – № 1(72). – Ч. 2. – С. 57–62.
3. Зінов’єва І.С. Сучасні методи планування діяльності туристичних підприємств / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Економіка сьогодення: актуальні питання та інноваційні аспекти: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 25 липня 2020 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2020. – С.119–122.
4. Зінов’єва І.С. Класифікація інноваційних технологій у сфері туризму / І.С. Зінов’єва, Ю.О. Джерелюк // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів і права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 7 травня 2020 р.). – Полтава: ЦФЕНД, 2020. – Ч. 9. – С. 42–44.
5. Рудь Д.В. Лідерство і мотивація в туристичних організаціях / Д.В. Рудь,
Ю.О. Джерелюк // Проблеми формування та стабілізації регіональної економіки: збірник матеріалів Міжнародній науково-практичній конференції (м. Дніпро, 29 серпня 2020 року) / Дніпро: НО «Перспектива», 2020. – С. 34–37.
6. Рудь Д.В. Перспективні напрями інноваційної діяльності туристичних підприємств / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Актуальні проблеми економіки, обліку, менеджменту та права: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 16 вересня 2020 р.). – Полтава: ЦФЕНД, 2020. – С. 54–56.
7. Чучуваткіна Н.А. Управління поведінкою споживача при реалізації туристичних продуктів / Н.А. Чучуваткіна, О.І. Зайцева // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
8. Ковлаков А.В. Бізнес-планування сфер маркетингового впливу туристичного підприємства / А.В. Ковлаков, О.І. Зайцева // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
9. Чучуваткіна Н.А. Аналітична оцінка бізнес-процесів туристичного підприємства / Н.А. Чучуваткіна, О.Є. Воскресенська // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
10. Рудь Д.В. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
11. Рудь Д.В. Сучасні підходи до вимірювання показників якості туристичних продуктів / Д.В. Рудь, О Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
12. Зінов’єва І.С. Використання інформаційно-інноваційних технологій в процесах туристичного обслуговування / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
13. Зінов’єва І.С. Особливості планування кадрового забезпечення діяльності туристичного підприємства / І.С. Зінов’єва // Активізація процесів гуманізації та соціалізації в суспільстві і їх влив на бізнес-середовище : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон, 18 травня 2020 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
14. Зінов’єва І.С. Оцінка задоволеності споживачів якістю туристичних послуг / Ю.О. Джерелюк, І.С. Зінов’єва // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
15. Рудь Д.В. Сучасні підходи до оцінювання ефективності управління на туристичному підприємстві / Д.В. Рудь, Ю. О. Джерелюк // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
16. Зінов’єва І.С. Показники оцінювання ефективності менеджменту на туристичному підприємстві / І.С. Зінов’єва, Ю. О. Джерелюк // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
17. Чучуваткіна Н.А. Формування маркетингової стратегії на туристичному підприємстві / Н.А. Чучуваткіна, О.І. Зайцева // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
18. Зінов’єва І.С., Методика вимірювання цінності брендів туристичних підприємств / Зінов’єва І.С., О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
19. Ковлаков А.В. Медіапланування в туристичному еко-бізнесі / А.В. Ковлаков, О.І. Зайцева // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
20. Зінов’єва І.С. Теоретико-методологічні особливості бренд-менеджменту туристичних підприємств. / І.С. Зінов’єва, О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.
21. Рудь Д.В. Державне регулювання розвитку туристичної сфери: міжнародний та вітчизняний досвід / Д.В. Рудь, О.Є. Воскресенська // Інструменти забезпечення економічної ефективності підприємств: соціальний аспект: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (м. Херсон, 15 листопада 2019 року). – Режим доступу: http://kntu.net.ua/index.php/ukr/content/view/full/61327.