Головна

Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри / КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОВЕЛА ВСЕУКРАЇНСЬКУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНУ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЮ

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОВЕЛА ВСЕУКРАЇНСЬКУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНУ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЮ

12 грудня 2022 року на базі кафедри Менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету відбулася Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах».

Тематичні напрями конференції:

  1. Стратегічний менеджмент, конкурентні переваги підприємства, корпоративна діяльність та економічна безпека.
  2. Крос-культурний менеджмент та його ефективність в сучасних компаніях
  3. Менеджмент готельного, курортного та туристичного бізнесу
  4. Сучасні технології логістичного управління, ефективного маркетингу, електронного бізнесу та торгівлі
  5. Фінансовий менеджмент, страхування та обліково-аналітичне забезпечення економічної стійкості і розвитку підприємства
  6. Інноваційно-інвестиційний менеджмент в умовах цифрової економіки і діджиталізації суспільства
  7. Питання розвитку інтелектуального капіталу в контексті інтернаціоналізації глобального світу

В роботі конференції взяли участь більше 60 осіб - науковців, викладачів, молодих вчених та студентів - закладів вищої освіти та наукових установ України. Учасники науково-практичної конференції визначили перспективні напрями подальших наукових досліджень у галузі управління та адміністрування, сталого розвитку держави в період повоєнного відновлення національної економіки та в умовах системної економічної трансформації. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах» відкрила нові можливості продуктивної взаємодії наукової спільноти в умовах викликів воєнного часу.