Новини кафедри

Весняний цикл лекцій та воркшопів від Української Асоціації Маркетологів

5 березня 2025 року стартувала весняна серія лекцій та воркшопів від Української Асоціації Маркетингу, де викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму к.е.н., доц. Набока Р.М., к.е.н., доц. Воскресенська О.Є., к.е.н., доц. Шукліна В.В., к.е.н., доц. Кокорева О.В. разом із здобувачами вищої освіти ОП “Маркетинг” занурилися у світ digital-просування!

ВЗАЄМОДІЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ» ІЗ ЗОВНІШНІМИ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

12.03.2025 року здобувачі та викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму освітньо-професійної програми спеціальності 075 «Маркетинг» к.е.н. доцент Олена ВОСКРЕСЕНСЬКА, к.е.н., доцент Ольга КОКОРЄВА, к.е.н., доцент Вікторія ШУКЛІНА за сприяння Української Асоціації Маркетингу прийняли участь у вебінарі від професіонала-практика, експертки з питань інтернет-маркетингу, SEO та електронної комерції.

ЗУСТРІЧ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОПП «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ІЗ ВИКЛАДАЧАМИ І ГАРАНТАМИ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ

В рамках щорічного самооцінювання і моніторингу освітніх програм ХНТУ 11 лютого 2025 р. відбулася зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» із викладачами і гарантами освітніх програм к.е.н., доц.Якимчук Т.В.(рівень бакалавр) та д.е.н., проф. Фомішиною В.М. (рівень магістр).

СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ХНТУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У "MARKETING & BRAND ACADEMY"

Здобувачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету спеціальностей 073 "Менеджмент": Коропчук Анна та 075 "Маркетинг": Коломоєць Ельміра і Кашина Валерія взяли участь в онлайн-проєкті "Marketing & Brand Academy", який проходив 17–21 лютого.

ВЗАЄМОДІЯ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ З ВЕНЧУРНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Випускниця освітньої програми "Менеджмент зовнішньоекономічної дільності" Аліна Качанова в межах тісної взаємодії з ХНТУ і науково-педагогічним персоналом кафедри менеджменту, маркетингу і туризму запрошує здобувачів вищої освіти доєднатися до працюючої команди і пропонує вакансії.

СТУДЕНТКА 4 КУРСУ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ВИГРАЛА НАВЧАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ШВЕЦІЇ

Батура Ірина Сергіївна приймала участь у річному проєкті «Competence Aid For Ukraine» (CAFU) (15 квітня 2024 – 28 лютого 2025), який реалізований за сприянням консорціуму партнерів: Folkuniversitetet, Stiftelsen Kursverksamheten vid Uppsala Universitetet (Швеція), Sustainability InnoCenter Ekonomisk förening (Швеція), Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, соціологічний факультет (Україна).

🌍💙ЗДОБУВАЧКА КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ХНТУ ЗАЙМАЄТЬСЯ ВОЛОНТЕРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Колектив кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ пишається ініціативністю та активною громадянською позицією нашої здобувачки 1 курсу (скороченої форми освіти) спеціальності 073 Менеджмент, ОП «Бізнес-адміністрування» - Посідзей Єлизаветою, яка працює у гуманітарній організації INTERSOS.

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОЙШЛИ ЦИКЛ ВЕБІНАРІВ ЗА ПІДТРИМКИ НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ПРОЄКТУ FABU ЩОДО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

29.01.2025 р. та 31.01.2025 р. року професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Юлія ДЖЕРЕЛЮК мала унікальну можливість долучиться до циклу вебінарів в рамках реалізації німецько-українського проєкту FABU з питань європейської інтеграції України.

МІЖНАРОДНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧКИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ

Викладачка кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, к.е.н., доцент, гарант ОПП «Міжнародна логістика» Вікторія ШУКЛІНА пройшла Міжнародне підвищення кваліфікації за програмою «Міжнародний досвід використання штучного інтелекту в освітньому процесі»

"Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики" - участь викладачів кафедри у відкритих лекціях

Національний університет фізичного виховання і спорту України за підтримки МОН України провів масштабний захід із підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників ЗВО на тему: «Інтеграція штучного інтелекту в освіту – виклики та можливості».

📅 12 грудня відбулася унікальна лекція почесного професора Інституту освіти Відкритого університету (Великобританія) Майка Шарплза на тему:
«Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики».

ВИКЛАДАЧІ І СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ЗАВЕРШИЛИ ОНЛАЙН-КУРС ВІД «INSIDE THE BUSINESS» ВІД DELOITTE

З 22.11.2024 р. по 06.12.2024 р. року участь у освітньому онлайн-курсі «Inside the Business» від консалтингово-аудиторської компанії «Deloitte в Україні» взяла професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Юлія ДЖЕРЕЛЮК (Гарант ОПП «Туризм») та здобувачі: Ганна КОРОПЧУК (ОПП «Логістика»), Анастасія МИСАН (ОПП «Маркетинг»). На заході було більш ніж 400 учасників з різних закладів вищої освіти України.

КАФЕДРОЮ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ ПРОВЕДЕНО ВСЕУКРАЇНСЬКУ НАУКОВО-ПРАКТИЧНУ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЮ

Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму 5 грудня 2024 р. провела ІІ Всеукраїнську науково-практичну Інтернет-конференцію «Міжгалузеві бізнес-інтеграції у сфері виробництва товарів та послуг».

НА ФАКУЛЬТЕТІ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН, УПРАВЛІННЯ І БІЗНЕСУ ВІДБУЛАСЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ

Кафедра фінансів, обліку та оподаткування спільно з кафедрою менеджменту, маркетингу і туризму 29 листопада 2024 р. провела ІХ Всеукраїнську науково-практичну Інтернет-конференцію молодих учених, аспірантів і студентів «Тенденції і прогнози розвитку світової економіки в умовах загострення глобальних ризиків».

АТЕСТАЦІЯ АСПІРАНТІВ ОНП «МЕНЕДЖМЕНТ» ТА ОНП «МАРКЕТИНГ» ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2024-2025 Н.Р.

Аспіранти підготували доповідь (звіт) про виконання освітньо-наукової програми у І півріччі 2024-2025 н.р., і цей період став важливим етапом у професійному розвитку наших аспірантів.

Профорієнтація у вищих навчальних закладах України: важливість вибору спеціальності для майбутнього фахівця

Профорієнтація є ключовим етапом у житті молодої людини, оскільки вона впливає на подальший кар’єрний шлях. У сучасних реаліях України, коли ринок праці швидко змінюється, правильний вибір професії стає критично важливим. Вища освіта повинна відповідати як здібностям, так і інтересам студента, забезпечуючи конкурентоспроможність на ринку праці.