Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри |
Новини кафедри
ВІТАННЯ З ДНЕМ МАРКЕТОЛОГА!
25 жовтня в Україні відзначають День Маркетолога. Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму вітає з професійним святом викладачів, студентів та випускників спеціальності 075 «Маркетинг».
Вступна кампанія до магістратури ХНТУ. Підготовка фахівців за ОП «Туризм» здійснюється на кафедрі «Менеджменту, маркетингу і туризму».
Навчання за освітньою програмою «Туризм» дозволить пізнати культуру народів світу, удосконалити комунікативні навички, набути навичок опанування технології розробки туристичних продуктів для залучення іноземних туристів в Україну – країну, яка переможе світового терориста та агресора.
Щоб мати потужну туристичну країну завтра, до розбудови її туристичної галузі слід долучитися вже сьогодні.
Професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, д.е.н. Корчевська Л.О. виступила з доповіддю на круглому столі
Професор кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, д.е.н. Корчевська Л.О. виступила з доповіддю «Психологічна стійкість вимушених переселенців й приймаючої громади: трансформації людського капіталу внаслідок війни» на круглому столі «Національна стійкість як основа національної безпеки: новітні концепти формування міжнародного безпекового середовища».
Студенти спеціальності 073 «Менеджмент» ОПП «Бізнес-адміністрування» успішно захистили кваліфікаційні роботи бакалаврів
Кожен сьогодні здобуває маленьку, але перемогу! Перемогу, яка вибудовує фундамент Великого Майбутнього!
Вітаємо наших випускників з успішним захистом кваліфікаційних робіт
8 червня 2022 року на кафедрі менеджменту, маркетингу і туризму студенти спеціальності 075 «Маркетинг» успішно продовжили графік захисту кваліфікаційних робіт бакалаврів денної та заочної форми навчання
Захист кваліфікаційних робіт бакалаврів, які навчались за освітньою програмою «Логістика» (спеціальність 073 «Менеджмент»).
7 червня 2022 р. відбувся захист кваліфікаційних робіт бакалаврів, які навчались за освітньою програмою «Логістика» (спеціальність 073 «Менеджмент»).
Вітаємо наших випускників з успішним захистом кваліфікаційних робіт
7 червня 2022 року на кафедрі менеджменту, маркетингу і туризму згідно з графіком завершився захист кваліфікаційних робіт студентів денної та заочної форми навчання спеціальності 073 «Менеджмент» (ОПП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»).
Вітаємо з акредитацією ОПП «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти!
17 травня 2022 року відбулося засідання Національного агентства із забезпечення якості освіти, на якому було підтримано одноголосне рішення про проходження ХНТУ акредитації за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (гарант – завідувач кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, к.е.н., доцент Набока Р.М.).
Участь професора кафедри менеджменту, маркетингу і туризму у міжнародній науково-практичній онлайн-конференції
Організувати конференцію взагалі складно, а у воєнний час – тим більше, бо ні в кого немає досвіду жити у час війни. Внесок вчених, дійсно, важливий для відродження нашої країни. Для цього всі таланти потрібні. І кожен вільно обирає свій фронт боротьби.
Відбулося чергове засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі.
19 травня 2022 року відбулося чергове засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі.
Відбулося засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі за допомогою програмного забезпечення Zoom
01.04.2022 року відбулося засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі за допомогою програмного забезпечення Zoom.
Студенти спеціальностей 073 «Менеджмент» та 242 «Туризм» пройшли виробничу (ознайомчу професійно-орієнтовану) практику
Виробнича (ознайомча професійно-орієнтована) практика студентів 2 та 3 курсів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ОПП «Готельно-ресторанний сервіс» та ОПП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»
ЗБОРИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 073 «МЕНЕДЖМЕНТ» ТА 075 «МАРКЕТИНГ» ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ (ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ) ПРАКТИКИ
4 лютого 2022 року відбулися настановні збори студентів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг щодо проходження виробної та виробничої (переддипломної) практики за Наказом ХНТУ у терміни відповідно до навчальних планів освітніх програм «Маркетинг», «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу», «Логістика», «Бізнес-адміністрування». Відповідальна особа за практичну підготовку студентів на кафедрі менеджменту, маркетингу і туризму к.е.н., доцент Вікторія Шукліна ознайомила здобувачів вищої освіти з організацією, проведенням та контролем практики як невід'ємною частиною освітнього процесу підготовки бакалаврів в Херсонському національному технічному університеті.
На заході обговорені питання щодо мети, набуття загальних і фахових компетентностей, програмних результатів та порядку проходження за Програмою виробничої та виробничої (переддипломної) практики, представленої окремо для студентів кожної спеціальності. Було звернено увагу на індивідуальне завдання, яке повинен виконати студент, звітність з практики, важливість взаємодії з керівниками та можливості за необхідності її дистанційного проходження.
Кафедра менеджменту маркетингу і туризму побажала студентам успіхів у набутті свого першого фахового досвіду.
Гостьова лекція для студентів ОП «Маркетинг» на тему «Інфраструктура товарного ринку в умовах діджиталізації економіки»
16 грудня 2021 року на запрошення в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету Набоки Р.М. професором кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету Гончар О.І. проведено лекцію для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» на тему «Інфраструктура товарного ринку в умовах діджиталізації економіки».
Жвавий інтерес аудиторії викликали такі питання, розглянуті під час лекції: тенденції діджиталізації економіки, інтелектуальний капітал і SMART-технології в системі управління підприємствами; еволюціонування маркетингової концепції управління підприємством; новітні інструменти маркетингових комунікацій та Інтернет-маркетингу; маркетинговий потенціал у системі управління підприємством, принципи застосування крауд-технологій у реалізації маркетингового потенціалу, основні тенденції В2В та В2С в соцмережах.
Проведений захід сприятиме посиленню мотивації студентів до подальшого вивчення освітніх компонент ОП «Маркетинг».
Щиро дякуємо Ользі Івановні за досвід, який є безцінним для наших майбутніх професіоналів! З нетерпінням чекатимемо на наступні зустрічі та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!