Головна

Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри / ГОСТЬОВА ОН-ЛАЙН ЛЕКЦІЯ ВІД ЄВГЕНІЇ МАКАРЕНКО, ПРОВІДНОГО МАРКЕТОЛОГА ТОВ «ІНВЕРАН»

ГОСТЬОВА ОН-ЛАЙН ЛЕКЦІЯ ВІД ЄВГЕНІЇ МАКАРЕНКО, ПРОВІДНОГО МАРКЕТОЛОГА ТОВ «ІНВЕРАН»

29 травня 2024 року очікуваною та надзвичайно інформативною стала гостьова лекція від Євгенії Макаренко, провідного маркетолога ТОВ «Інверан».

До он-лекції доєдналися студенти спеціальностей 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг»), та 073 «Менеджмент» (ОП «Бізнес-адміністрування»).

ТОВ «Інверан» є найбільшим постачальником та виробником сировини для косметичної, харчової, фармацевтичної галузей промисловості, виробників побутової хімії, лакофарбової та інших галузей. Незважаючи на ризики і загрози, компанія запустила під час війни виробництво жирних та ефірних олій.

Пані Євгенія провела огляд поточних тенденцій у поведінці споживачів та їх вплив на маркетинг і інновації у сфері краси та особистого догляду, відзначила зростання ролі штучного інтелекту та його вплив на основні тренди 2024 року.

Цікавим фактом була інформація стосовно останніх трендів у косметичній галузі, а саме: поєднання науки, інновацій і сталого розвитку.

Дізналися про сучасний розвиток нейрокосметики. Як виявилось, інноваційні компанії в сфері краси вже зараз використовують технологію поєднання: розум та тіло + душа та свідомість + фізичне та ментальне здоров’я, адже наукою доведений суттєвий зв’язок між шкірою та мозком людини.

Розглянули найцікавіші та найуспішніші світові бренди та їх інноваційні продукти: лінія продуктів Biome+ від Image Skincare (США) – використовує ашваганду як головну рослину, разом з мікробом-дружнім скваленом та екстрактами адаптогенних рослин, Lycopure (Японія) – один з його ключових інгедієнтів – BH Tomato, який багатий гамма-аміномасляною кислотою і відомий тим, що сприяє сну, полегшує розслаблення, лінійка Regenight від Lucas Meyer Cosmetics від IFF (Канада) – відновлює антиоксидантну здатність для покращення нічної регенерації шкіри та відновлення щоденних пошкоджень шкіри, TiMood від Mibelle Biochemistry (Швейцарія) - використовують нейроактивний інгредієнт на основі гімалайського перцю тімут, призначений для покращення шкіри та емоційного благополуччя.

Колектив кафедри окремо дякує за запрошення долучитись Людмилі Салєбі, в.о. завідувача кафедри хімічних технологій, експертизи та безпеки харчової продукції та пані Євгенії Макаренко за таку цікаву та змістовну лекцію, адже щоб бути успішним і затребуваним маркетологом потрібно володіти знаннями, які допомагають продавати продукт, вірно обирати цільову аудиторію та знати як виокремити продукт від інших.