Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри |
Новини кафедри
ВІТАЄМО ЗДОБУВАЧІВ ОП «БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ» З УСПІШНИМ ЗАХИСТОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ БАКАЛАВРА
18 і 19 червня2024 року на кафедрі менеджменту маркетингу і туризму відбувся захист кваліфікаційних робіт бакалавра спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Бізнес-адміністрування».
Участь викладачів та аспірантів кафедри в науково-практичній конференції «Синергія науки і бізнесу у повоєнному відновленні регіонів України»
З 24 по 26 квітня 2024 року під егідою МОН відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Синергія науки і бізнесу у повоєнному відновленні регіонів України», присвячена широкому колу проблемних питань, пов’язаних з трансформацією підходів до підготовки кадрів з огляду на зовнішні і внутрішні виклики та відбудовою ключових галузей української економіки.
ВОРКШОП ВІД «LIFECELL УКРАЇНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ
28 травня 2024 року відбувся воркшоп «Індивідуальний брендинг в соціальних мережах», ініціатором і організатором події став оператор мобільного зв’язку «Lifecell Україна».
РЕЗУЛЬТАТИ І ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ
Згідно наказу ректора № 36 від 14.02.2024 р. на базі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму з 8 - 9 травня 2024 року на факультеті міжнародних економічних відносин, управління і бізнесу відбувся І тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.
Цього року, кафедрою менеджменту, маркетингу і туризму підготовлено до захисту 11 наукових робіт здобувачів 1-го і 2-го рівня вищої освіти за спеціальностями 073 «Менеджмент» (ОП «Бізнес-адміністрування», ОП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу», ОП «Логістика») та 075 «Маркетинг» (ОП «Маркетинг»), які гідно представили кафедру та здобули дипломи переможців І-ІІІ ступенів.
Результати І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади 2023-2024 навчального року
Згідно наказу ректора № 53 від 04.03.2024 р. на базі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади 2023-2024 навчального року для студентів спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг».
ГОСТЬОВА ОН-ЛАЙН ЛЕКЦІЯ ВІД ЄВГЕНІЇ МАКАРЕНКО, ПРОВІДНОГО МАРКЕТОЛОГА ТОВ «ІНВЕРАН»
29 травня 2024 року очікуваною та надзвичайно інформативною стала гостьова лекція від Євгенії Макаренко, провідного маркетолога ТОВ «Інверан».
ПЕРЕМОГА СТУДЕНТКИ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У МІЖНАРОДНОМУ КОНКУРСІ СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З МАРКЕТИНГУ
25-26 квітня 2024 року у Державному університеті інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса) відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ
17 та 19 квітня 2024 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму згідно плану профорієнтаційної роботи провели зустрічі з випускниками закладів повної загальної середньої освіти: Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №27 з поглибленим вивченням інформатики та іноземних мов та Бериславського ліцею №3. На зустрічах були присутні школярі випускних класів, батьки, завучі та класні керівники обох закладів освіти.
УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У БЛАГОДІЙНОМУ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІ «МАРКЕТИНГ ДОБРОЧЕСНОСТІ»
14 березня 2024 року викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму проф. Джерелюк Ю.О. та доц. Кокорєва О.В. долучилися до благодійного онлайн-семінару «Маркетинг доброчесності», який було організовано Міжнародним Європейським Університетом.
ВІТАЄМО З УСПІШНИМ ПРОХОДЖЕННЯМ АКРЕДИТАЦІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ» ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
26 березня 2024 р. на черговому засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було підтримано рішення про акредитацію освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» та надання сертифікату про акредитацію від 28.03.2024 р. № 7352.
ВІДЗНАКА НАУКОВОЮ СПІЛЬНОТОЮ ВИКЛАДАЧА КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ
Доцент, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Вікторія ШУКЛІНА отримала подяку від наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOZA», засновником якого є Державний торговельно-економічний університет, м. Київ, за високий професіоналізм рецензента при здійсненні фахової оцінки наукових праць та особистий внесок у забезпечення якості публікацій.
ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ»
13 березня 2023 року на запрошення в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету Набоки Р.М. доцентом кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Гнітецьким Є.В. було проведено лекцію для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Кліпове мислення та його вплив на споживчу поведінку».
«Секрети формування персонального брендингу» від доцента кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Кокорєвої Ольги
23 лютого 2024 року доцент кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Кокорєва Ольга Володимирівна виступила з цікавою і актуальною темою: «Секрети формування персонального брендингу» від острівця «Прогресильних» ХНТУ.
УЧАСТЬ ПРОФЕСОРА КАФЕДРИ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ТУРИЗМУ У БЛАГОДІЙНОМУ ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ
У 2023-2024 навчальному році продовжується активна практика підвищення кваліфікації викладачами кафедри менеджменту, маркетингу і туризму.