Structure / Кафедри університету / Менеджменту та маркетингу / Новини кафедри |
Новини кафедри
Відбулося чергове засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі.
19 травня 2022 року відбулося чергове засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі.
Відбулося засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі за допомогою програмного забезпечення Zoom
01.04.2022 року відбулося засідання кафедри менеджменту, маркетингу і туризму в онлайн-режимі за допомогою програмного забезпечення Zoom.
Студенти спеціальностей 073 «Менеджмент» та 242 «Туризм» пройшли виробничу (ознайомчу професійно-орієнтовану) практику
Виробнича (ознайомча професійно-орієнтована) практика студентів 2 та 3 курсів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ОПП «Готельно-ресторанний сервіс» та ОПП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»
ЗБОРИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 073 «МЕНЕДЖМЕНТ» ТА 075 «МАРКЕТИНГ» ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ (ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ) ПРАКТИКИ
4 лютого 2022 року відбулися настановні збори студентів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг щодо проходження виробної та виробничої (переддипломної) практики за Наказом ХНТУ у терміни відповідно до навчальних планів освітніх програм «Маркетинг», «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу», «Логістика», «Бізнес-адміністрування». Відповідальна особа за практичну підготовку студентів на кафедрі менеджменту, маркетингу і туризму к.е.н., доцент Вікторія Шукліна ознайомила здобувачів вищої освіти з організацією, проведенням та контролем практики як невід'ємною частиною освітнього процесу підготовки бакалаврів в Херсонському національному технічному університеті.
На заході обговорені питання щодо мети, набуття загальних і фахових компетентностей, програмних результатів та порядку проходження за Програмою виробничої та виробничої (переддипломної) практики, представленої окремо для студентів кожної спеціальності. Було звернено увагу на індивідуальне завдання, яке повинен виконати студент, звітність з практики, важливість взаємодії з керівниками та можливості за необхідності її дистанційного проходження.
Кафедра менеджменту маркетингу і туризму побажала студентам успіхів у набутті свого першого фахового досвіду.
Гостьова лекція для студентів ОП «Маркетинг» на тему «Інфраструктура товарного ринку в умовах діджиталізації економіки»
16 грудня 2021 року на запрошення в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету Набоки Р.М. професором кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету Гончар О.І. проведено лекцію для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» на тему «Інфраструктура товарного ринку в умовах діджиталізації економіки».
Жвавий інтерес аудиторії викликали такі питання, розглянуті під час лекції: тенденції діджиталізації економіки, інтелектуальний капітал і SMART-технології в системі управління підприємствами; еволюціонування маркетингової концепції управління підприємством; новітні інструменти маркетингових комунікацій та Інтернет-маркетингу; маркетинговий потенціал у системі управління підприємством, принципи застосування крауд-технологій у реалізації маркетингового потенціалу, основні тенденції В2В та В2С в соцмережах.
Проведений захід сприятиме посиленню мотивації студентів до подальшого вивчення освітніх компонент ОП «Маркетинг».
Щиро дякуємо Ользі Івановні за досвід, який є безцінним для наших майбутніх професіоналів! З нетерпінням чекатимемо на наступні зустрічі та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!
Екскурсія студентів та викладачів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму на Херсонське представництво Групи компаній «ЮГСВЕТ»
15 грудня 2021 року з метою підвищення практичного рівня професійних знань та подальшого працевлаштування здобувачі вищої освіти ХНТУ спеціальності 075 «Маркетинг» та 073 «Менеджмент» разом із в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Русланом Набокою, доцентом Вікторією Шукліною, старшим викладачем Оксаною Чепуровою в рамках запланованих кафедральних заходів відвідали з екскурсією Херсонське представництво Групи компаній «ЮГСВЕТ».
МАГІСТРИ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 073 «МЕНЕДЖМЕНТ» ТА 075 «МАРКЕТИНГ» УСПІШНО ЗАХИСТИЛИ МАГІСТЕРСЬКІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ РОБОТИ
20 грудня 2021 р. розпочали роботу атестаційні комісії зі спеціальності 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг» під головуванням д.е.н., проф. Н.В. Шандової та д.е.н., проф. О.А. Сарапіної відповідно. До складу комісій увійшли викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: д.е.н., проф. Савіна Г.Г., д.е.н., проф. Савін С.Ю., д.е.н., проф. Джерелюк Ю.О., к.е.н., доц. Набока Р.М., к.е.н., доц. Шукліна В.В., секретар – Пацай Т.В.
До розгляду атестаційних комісій було представлено 20 випускних робіт за освітньо-професійними програмами «Бізнес-адміністрування», «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу», «Логістика», «Маркетинг» Всі роботи відповідають вимогам підготовки здобувачів вищої освіти за другим (магістерським) рівнем за спеціальностями 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг», виконані на актуальні теми, пройшли перевірку на наявність академічного плагіату та мають авторські елементи наукової новизни.
За результатами проведених засідань члени атестаційних комісій відзначили чітку організацію підготовки до захисту та високий рівень знань студентів-випускників, якість їх публікацій, активність у науковому пошуку кафедри менеджменту, маркетингу і туризму. Результати кваліфікаційних робіт мають практичну спрямованість та можуть бути впроваджені в діяльність досліджуваних підприємств регіону.
Дипломи з відзнакою отримають випускники:
1. Спеціальність 073 «Менеджмент»:
- Билим Олександр Сергійович (ОПП «Бізнес-адміністрування»);
- Кравченко Євген Євгенович (ОПП «Бізнес-адміністрування»);
- Тітов Микола Анатолійович (ОПП «Бізнес-адміністрування»);
- Чудновцева Анастасія Павлівна (ОПП «Бізнес-адміністрування»);
- Грибков Дмитро Юрійович (ОПП «Логістика»);
- Яник Яна Олегівна (ОПП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу»).
2. Спеціальність 075 «Маркетинг»:
- Делієва Євгенія Сергіївна (ОПП «Маркетинг»).
Дорогі випускники! Вітаємо вас з успішним захистом магістерських кваліфікаційних робіт! Бажаємо вдалого працевлаштування, професійної самореалізації та успіхів на життєвому шляху!
Студенти кафедри відвідали онлайн-лекцію «Плагіат та інші види академічних порушень»
21 жовтня 2021 року студенти спеціальностей 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 242 «Туризм» відвідали онлайн-лекцію «Плагіат та інші види академічних порушень», яка була проведена на базі Херсонської обласної універсальної наукової бібліотеки імені Олеся Гончара в рамках проєкту «Територія інформаційного комфорту».
Проведено онлайн зустріч студентів з представниками патрульної поліції м. Херсона на тему: «Насилля в сім'ї, булінг».
20 жовтня у форматі дистанційного спілкування проведено онлайн зустріч студентів спеціальностей 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 242 «Туризм» і викладачів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ з представниками патрульної поліції м. Херсона на тему: «Насилля в сім'ї, булінг».
Участь викладачів кафедри менеджменту, маркетингу і туризму у проведенні соціологічного дослідження
З 5 по 10 жовтня 2021 року у рамках співпраці з Центром соціальних досліджень Сумського державного університету викладачі кафедри менеджменту, маркетингу і туризму Херсонського національного технічного університету прийняли участь у проведенні дослідження щодо оцінки населенням реформи децентралізації, зокрема впливу реформи на дотримання прав людини та гендерної рівності. Всього в опитуванні взяло участь 1500 респондентів із 10-ти областей України. Відповідальним за проведення опитування в Херсонському регіоні було призначено в.о. завідувача кафедри менеджменту, маркетингу і туризму, к.е.н, доцента Набоку Р.М.
За результатами досліджень передбачається підготовка рекомендацій до органів державної влади та місцевого самоврядування в частині забезпечення дотримання прав людини та гендерної рівності.
Зустріч здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» з фахівцями-практиками Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза»
05.10.2021 року здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Маркетинг» відвівали офіційний дилерський центр з продажу та обслуговування автомобілів Toyota в Херсонській області – Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза».
Екскурсія здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» та ОПП «Логістика» на підприємство «Інтер Склад» компанії ZOLLEX GROUP
ПП «Інтер Склад» - сучасне підприємство з автоматизованими технологічними системами управління складськими процесами, технологічними лініями модульного принципу, випробувальними лабораторіями і полігонами, яке позиціонується на ринку як виробник з європейським рівнем якості логістичного сервісу. Пріоритетними напрямками діяльності підприємства є оптовий продаж моторних масел, автохімії, автозапчастин і аксесуарів, побутової хімії та антибактеріальних засобів, в тому числі власного виробництва.
У заході прийняли участь студенти ОПП «Маркетинг» і ОПП «Логістика» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу і туризму: Р.М. Набока, Н.А. Власенко, О.Є. Воскресенська, В.В. Шукліна. Ознайомчу екскурсію для студентів та викладачів кафедри провів менеджер з розвитку підприємства ПП «Інтер Склад» Лосєв Роман Вячеславович.
Екскурсія розпочалась із ознайомлення з логістичними процесами на складах підприємства. Значну зацікавленість у студентів викликала технологічна узгодженість маркетинг-орієнтованих функцій постачання запасів, переробки вантажу, фізичного розподілу замовлень, що забезпечується автоматизацією операцій, використанням високотехнологічного обладнання та методів асортиментної АВС-оптимізації.
Після цього студенти мали можливість ознайомитися з маркетингом виробничого процесу, уточнити знання, здобуті на лекціях і в процесі самостійної роботи, оволодіти початковими навичками маркетингового керівництва. Роман Вячеславович звернув увагу студентів, що компетентність фахівців в питаннях підвищення ефективності маркетингової діяльності значною мірою впливає на організацію технологічного процесу від проектування товару до його споживання, на цільову переорієнтацію ринкової діяльності підприємства.
Під час екскурсії студентам було запропоновано розв’язати маркетингові кейси, підґрунтям яких стали реальні історії створення і розвитку брендів підприємства Medical def, Zollex, Clime, Vnuki. Під час вирішення кейсів здобувачі вищої освіти ХНТУ ОПП «Маркетинг» та ОПП «Логістика» продемонстрували креативність та достатній рівень теоретичної підготовки. Роман Вячеславович підкреслив важливість набуття студентами професійних компетенцій щодо визначення і врахування запитів ринку, встановлення поточних і довгострокових цілей розвитку підприємства, визначення оптимальної структури виробництва, планування і регулювання збутових запасів за допомогою інструментів сегментування, позиціонування та брендингу.
На завершальному етапі екскурсії представники підприємства наголосили, що вони зацікавлені у працевлаштуванні найкращих випускників ОПП «Маркетинг» і ОПП «Логістика» та розглянуть пропозиції кафедри менеджменту, маркетингу і туризму щодо розвитку різних форм співпраці, в тому числі організації проходження практики студентів, проведення тематичних гостьових лекцій та виїзних практичних занять на базі підприємства.
Кафедра менеджменту, маркетингу і туризму ХНТУ висловлює щиру подяку керівництву ПП «Інтер Склад» та особисто Лосєву Роману Вячеславовичу за цікаву екскурсію. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
Мобільний науково-практичний семінар «Дослідження особливості діяльності НПП «Нижньодніпровський» як провідного туристичного об’єкту Херсонської області»
З метою підвищення рівня професійних компетенцій студенти ОП «Готельно-ресторанний сервіс» спеціальності 242 «Туризм» кафедри менеджменту, маркетингу і туризму відвідали Національний природний парк «Нижньодніпровський» - один з найцінніших природних заплавно-літоральних комплексів в Європі. Начальник відділу рекреації НПП «Нижньодніпровський» Шкарупа Сергій Олексійович провів ознайомчу екскурсію для студентів та викладачів кафедри територією парку та розповів про особливості популяризації парку як центру розвитку туризму на Херсонщині, розширення мережі туристичних шляхів, впровадження інноваційних методів обслуговування туристів та проособливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, наукову, освітню та естетичну цінність, забезпечення збереження водно-болотного угіддя міжнародного значення «Дельта р. Дніпра». Також студентів ознайомили з особливостями розробки, маркування та проходження туристичних маршрутів. Національний природний парк є унікальним куточком туристичної Херсонщини, у чому наші студенти мали змогу впевнитись на власні очі, пройшовши за сприянням кемпінгу «Козак» водну екскурсію з використанням програми «аудіо-гід» маршрутом «Баллілій», що є частиною паспортизованого місцевого туристичного маршруту №7711 «Дніпровська Гілея».
Студенти отримали цінні знання, незабутні враження та емоції!
Дякуємо керівництву НПП «Нижньодніпровський» та кемпінгу «Козак» за плідну співпрацю!
Участь науково-педагогічних працівників ОПП «Маркетинг» у Міжнародній науково-практичній конференції, присвяченій актуальним питанням цифровізації бізнесу
Науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту, маркетингу і туризму професор Зайцева О.І. та професор Савін С.Ю. прийняли участь у масштабній Міжнародній науково-практичній конференції “Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства”, яка була організована в рамках проекту #DigEco програми #ErasmusUA і відбулася 9-10 вересня 2021 року. В межах конференції розглянуті актуальні питання: цифрових бізнес-моделей та інструментів для впровадження у маркетингу і діяльності підприємств; використання великих даних в підприємництві, діджиталізації «One Belt, One Way»; цифрового, аналітичного та облікового забезпечення сталого розвитку підприємництва; особливостей сучасної цифрової економіки у сфері послуг.
Ознайомча екскурсія до готелю бізнес-класу «PLATON»
З метою набуття практичних знань щодо особливостей діяльності підприємств у сфері готельно-ресторанного бізнесу студенти та викладачі кафедри менеджменту, маркетингу та туризму відвідали готель бізнес-класу «PLATON» (www.platonhotel.com.ua).
У екскурсії, яка відбулась 29 червня 2021 року, прийняли участь студенти ОПП «Готельно-ресторанний сервіс», ОПП «Менеджмент готельного і туристичного бізнесу» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та ОПП «Туризм» другого (магістерського) рівня вищої освіти, а також викладачі кафедри: в.о. зав. кафедри Набока Р.М., Воскресенська О.Є., Джерелюк Ю.О., Власенко Н.А. та Чепурова К.О.
Генеральний менеджер готелю пані Людмила надзвичайно професійно ознайомила студентів з особливостями ведення готельно-ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Екскурсія розпочалась з конференц-залу, де пані Людмила розповіла історію створення готелю, ознайомила із структурою закладу, умовами праці, графіком роботи співробітників, та послугами, які надає готель своїм гостям.
Далі студенти разом з викладачами із номерним фондом готелю, особливостями приймання гостей із особливими потребами, SPA-комплексом, тренажерним залом та рестораном.
Під час екскурсії студенти отримали цінні поради щодо формування фахових компетенцій, а професіоналізм та закоханість у свою справу працівників готелю запевнив їх у правильності вибору своєї майбутньої професії.
Щиро дякуємо пані Людмилі та працівникам готелю за професійну зустріч, доброзичливість та щирість!
Бажаємо розвитку та подальших успіхів готелю бізнес-класу «PLATON»!